Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 11:52:20 11.9.2012
máte někdo zkušenosti s http://www.metalshop.cz ?
PETJULE --- 18:16:35 9.9.2012
PRVŇÁČEK | Školní aktovky pro prvňáčky
http://www.e-prvnacek.cz/aktualita.php?id=11851
už nikdy více - fakt peklo:

- i když jsem začala potřeby dětem do školy vyřizovat začátkem srpna, na konci srpna jsem byla nakonec ráda, že vůbec to tak nějak mám
- na stránkách mají nepravdivě uvedeno, co mají skladem a co ne
- doba dodání neodpovídá
- o tom, co nemají skladem jsem se dozvěděla až z doručené zásilky
- nedostupní v komunikaci, neozývají se
- když je člověk konečně nakontaktuje, aby se dověděl, o co jde - komunikují arogantně
- místo zboží, které nedoručili, jsem ale nakonec ještě u nich vybrala něco jiného
- pak mě informovali o tom, že to jiného, co měli skladem, už skladem nemají
- říkala jsem, ať tedy pošlou co mají a už nic neřeší
- nakonec poslali jiný penál a bez mého vědomí kufřík, který jsem měla objednaný původně, ale který neměli, tak jsem objednala jiný a ten neposlali
- prostě total chaos, jako chápu, že koncem srpna toho měli asi dost hodně, ale tak WTF - nic co by se nedalo předpokládat...

- a navíc sáček na cvičky se rozpadl hned první den a jeden penál po pěti dnech (a nešlo zrovna o nejlevnější produkty) - absolutně nemám chuť tam vyřizovat reklamaci: na stránkách mají teď uvedenou dovolenou (stop objednávek) v září, že to budou vyřizovat od 15. 9. (hahaha), přitom min. týdenní dovolenou si na stránky nahodili i v srpnu. takovéhle jednání při nakupování přes net jsem snad ještě nezažila.
NOISEGATE --- 18:47:22 26.8.2012
nekdo zkusenost s http://www.handymobil.cz/ (ten sedej dovoz me trochu leka) nebo mate nejaky tip na dobry eshop s mobily?
LANTHAL --- 22:07:02 7.8.2012
pár aktuálních zkušeností
http://www.koupelny-sen.cz ... nákup, do 20k, tváří se že všechno dodají do tří dnů, v obchodních podmínkách mají do pěti dnů, realita byla 11 pracovních dní (takže přes dva týdny).

http://www.spokojenypes.cz/ ... nákup, už roky, velmi spolehlivý obchod s dobrými cenami, jednou jsem řešila "pozdní" reklamaci - roztržený velký pytel krmiva, balíky od nich už nevybaluju a platím předem, i tak mi "reklamaci" uznali a nabídli jako kompenzaci slevu z dalšího nákupu, příjemné rychlé jednání
MODRAPUSINKA --- 18:38:10 7.8.2012
www.allmobil.cz

volaji a otravujou s navysovanim ceny z duvodu, ze vam neco pridali k balicku apod.
HANICA --- 13:56:52 7.8.2012
MEESHA: v asosu jsem objednavala nekolikrat, prvni 2 objednavky v pohode a rychle dodane, dalsi proste nedorazila,poslali nahradu, ale to kvuli ceho jsem tu objednavku udelala uz nemeli,takze za cast mi vratili penize na ucet, v jine objednavce zapomneli cast poslat,takze doposilali a kamaradce tak stejne nedorazila zasilka,nemeli na skladu,takze vratili penize,nicmene je to akce pomalu na mesic...
Adresy byly v poradku, posty jsem proverovala vsechny v okoli....kde vznikla chyba mi nepsali
MEESHA --- 21:59:01 6.8.2012
VRBAJIVA:
ENTENTYKY:
Diky. Zkusim to proverit (adresu). Jsem na Vaclavaku a myslim ze mozna postacky na Jindrissky jsou uz zkuseny a balicky z Asosu berou :(
BESSAYA --- 21:07:13 5.8.2012
KAJJAK: Mno jo, pro příště :-) Doteď jsem s žádným e-shopem takovéhle trable neměla, tak to nebylo třeba řešit :-)
ENTENTYKY --- 20:58:59 5.8.2012
MEESHA: uplne v pohode
ale muzes si zaplatit priste tracking
KAJJAK --- 20:26:25 3.8.2012
nedodaji objednas jinde