úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
COLOMAN
---
23:00:29 5.3.2012
Ruční-Nářadí.cz fpohode, komunikace O.K., sice rozbehli to až ked som im zatelefonoval co a jak, ale rozvoz na vybrane vecičky majú zdarma,, snad k skusenostiam ohledne reklamace nedojde...
???
---
18:07:48 5.3.2012
ŽenskáRuka.cz, Každá domácnost potřebuje ženskou ruku
http://www.zenskaruka.cz/
- NEDOPORUČUJU!
- po 14 dnech, kdy mělo zboží přijít, se neobtěžovali ani oznámit, že zboží vlastně nemají skladem. 2x jsem telefonovala (nikdo to nebral), pak psala i email. až ve druhém emailu, ve kterém jsem jim pohrozila oznámením na českou obchodní inspekci, mi napsali, že od nového roku se jim objednávky od tohoto dodavatele zpožďují z důvodu změn ve výrobě (wtf, co mě má tohle zajímat?). a že "ještě dnes zjistí předpokládané dodání". čekala jsem dalších 5 dní, žádná reakce. znovu jsem volala, nikdo to nebral. nakonec jsem napsala žádost o zrušení objednávky a vrácení peněž (jj, za zboží jsem platila předem, což příště u neověřeného eshopu dělat nebudu). teď čekám, kdy mi peníze pošlou... a jestli vůbec (není to úplně malá částka).
SA_KRA_
---
14:23:22 1.3.2012
mustwear.cz
Servis zatim vyborny- odeslano pres e-shop s osobnim odberem- behem 5 minut mi volali, ze si zbozi muzu vyzvednout hned zitra.
pak jeste potvrdili objednavku emailem, to vse za cca 15 minut.
FRAUD
---
21:07:57 25.2.2012
MAGGIE
: to není o dělání problémů, vždy se snažím nejdřív slušně, klidně a smírně domluvit - ale když vidím že není vůle, tak je dobrý znát jaký máš jako zákazník práva a možnosti
Jednou jedinkrát jsem to musel nechat dojít tak daleko, že jsem si zavolal šéfa dotyčného pracovníka na reklamacích, tomu jsem vysvětlil že jeho podřízený dělá svojí práci dobře, ale že nejspíš není v jeho pravomoci mi pomoct a že chci písemně vyjádření proč nechtějí uznat reklamaci. Na jeho dotaz na co to chci jsem mu řekl, že to bude podklad pro DAS pro zahájení soudního jednání. Za 5 minut jsem odcházel s penězi. To není o dělání problémů, ale nenechat si kálet na hlavu...
MAGGIE
---
21:03:07 25.2.2012
^
FRAUD
: diky, no ja jim nechci delat problemy, jen chci svoje boty za tu cenu uzivat aspon dve sezony, resp. i ta jedna by byla fajn, coz neni
MAGGIE
---
21:01:23 25.2.2012
(
+1
)
ADAM
: nechala bych, ale obavam se, ze mi stejny u obuvnika nedaji - je na tom logo firmy, nechci mit na botech za 3000 na kazdy jiny zip
ADAM
---
20:58:35 25.2.2012
^
MAGGIE
: jestli to jsou dobre boty, neni nejrozumnější takovou prkotinu jako zip prostě nechat spravit?
FRAUD
---
20:55:57 25.2.2012
1 odpověď
MAGGIE
: je to tak, ale nebudeš zboží reklamovat - pozor, to slovo nesmí padnout! a kdyby ho řikala protistrana tak se braň že nereklamuješ, ale budeš žádat o uvedení věci do stavu odpovídajícího kupní smlouvě - tzn. bezvadné zboží
viz §616 ObčZ Shoda s kupní smlouvou
Občanský zákoník - Shoda s kupní smlouvou Odpovědnost za vady prodané věci
http://zakony.kurzy.cz/40-1964-obcansky-zakonik/paragraf-613-az-627/
(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
samozřejmě nelze ten odstavec aplikovat např. na běžné opotřebení, ale to rozpadající se zip asi není
MAGGIE
---
20:51:45 25.2.2012
MAGGIE
: s damskou velikosti 42 neni jednoduche sehnat nejake hezke boty, takze u techto mi je to dost lito - mym hlavnim cilem je tedy vlastnit je (ale v OK stavu) i na nadale
MAGGIE
---
20:49:16 25.2.2012
3 odpovědi
netusite, jak je to s vracenim zbozi a narokem na vymenu za novy kus? nekdy v listopadu jsem si objednala zimni boty, staly pres 3000, takze nic uplne levnyho, jsou to (nebo dosud byly) nejlepsi zimni boty v mem zivote, jenze se zacina bohuzel nicit na jedne bote zip, takze je budu urcite vracet-reklamovat (CR eshop i kamenny obchod) - kdysi jsem slysela, ze u zbozi, ktere se do pul roku od koupe poskodi a je mozne uznat reklamaci, lze pozadat o vymenu za novy kus a prodejce tak musi ucinit, nemuze cloveka tlacit nejprve do pokusu o opravu - je to tak?
<<
<
>
>>