Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 18:07:48 5.3.2012
ŽenskáRuka.cz, Každá domácnost potřebuje ženskou ruku
http://www.zenskaruka.cz/

- NEDOPORUČUJU!
- po 14 dnech, kdy mělo zboží přijít, se neobtěžovali ani oznámit, že zboží vlastně nemají skladem. 2x jsem telefonovala (nikdo to nebral), pak psala i email. až ve druhém emailu, ve kterém jsem jim pohrozila oznámením na českou obchodní inspekci, mi napsali, že od nového roku se jim objednávky od tohoto dodavatele zpožďují z důvodu změn ve výrobě (wtf, co mě má tohle zajímat?). a že "ještě dnes zjistí předpokládané dodání". čekala jsem dalších 5 dní, žádná reakce. znovu jsem volala, nikdo to nebral. nakonec jsem napsala žádost o zrušení objednávky a vrácení peněž (jj, za zboží jsem platila předem, což příště u neověřeného eshopu dělat nebudu). teď čekám, kdy mi peníze pošlou... a jestli vůbec (není to úplně malá částka).
??? --- 14:23:22 1.3.2012
mustwear.cz

Servis zatim vyborny- odeslano pres e-shop s osobnim odberem- behem 5 minut mi volali, ze si zbozi muzu vyzvednout hned zitra.
pak jeste potvrdili objednavku emailem, to vse za cca 15 minut.
FRAUD --- 21:07:57 25.2.2012
MAGGIE: to není o dělání problémů, vždy se snažím nejdřív slušně, klidně a smírně domluvit - ale když vidím že není vůle, tak je dobrý znát jaký máš jako zákazník práva a možnosti
Jednou jedinkrát jsem to musel nechat dojít tak daleko, že jsem si zavolal šéfa dotyčného pracovníka na reklamacích, tomu jsem vysvětlil že jeho podřízený dělá svojí práci dobře, ale že nejspíš není v jeho pravomoci mi pomoct a že chci písemně vyjádření proč nechtějí uznat reklamaci. Na jeho dotaz na co to chci jsem mu řekl, že to bude podklad pro DAS pro zahájení soudního jednání. Za 5 minut jsem odcházel s penězi. To není o dělání problémů, ale nenechat si kálet na hlavu...
MAGGIE --- 21:03:07 25.2.2012
FRAUD: diky, no ja jim nechci delat problemy, jen chci svoje boty za tu cenu uzivat aspon dve sezony, resp. i ta jedna by byla fajn, coz neni
MAGGIE --- 21:01:23 25.2.2012
ADAM: nechala bych, ale obavam se, ze mi stejny u obuvnika nedaji - je na tom logo firmy, nechci mit na botech za 3000 na kazdy jiny zip
ADAM --- 20:58:35 25.2.2012
MAGGIE: jestli to jsou dobre boty, neni nejrozumnější takovou prkotinu jako zip prostě nechat spravit?
FRAUD --- 20:55:57 25.2.2012
MAGGIE: je to tak, ale nebudeš zboží reklamovat - pozor, to slovo nesmí padnout! a kdyby ho řikala protistrana tak se braň že nereklamuješ, ale budeš žádat o uvedení věci do stavu odpovídajícího kupní smlouvě - tzn. bezvadné zboží
viz §616 ObčZ Shoda s kupní smlouvou
Občanský zákoník - Shoda s kupní smlouvou Odpovědnost za vady prodané věci
http://zakony.kurzy.cz/40-1964-obcansky-zakonik/paragraf-613-az-627/
(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
samozřejmě nelze ten odstavec aplikovat např. na běžné opotřebení, ale to rozpadající se zip asi není
MAGGIE --- 20:51:45 25.2.2012
MAGGIE: s damskou velikosti 42 neni jednoduche sehnat nejake hezke boty, takze u techto mi je to dost lito - mym hlavnim cilem je tedy vlastnit je (ale v OK stavu) i na nadale
MAGGIE --- 20:49:16 25.2.2012
netusite, jak je to s vracenim zbozi a narokem na vymenu za novy kus? nekdy v listopadu jsem si objednala zimni boty, staly pres 3000, takze nic uplne levnyho, jsou to (nebo dosud byly) nejlepsi zimni boty v mem zivote, jenze se zacina bohuzel nicit na jedne bote zip, takze je budu urcite vracet-reklamovat (CR eshop i kamenny obchod) - kdysi jsem slysela, ze u zbozi, ktere se do pul roku od koupe poskodi a je mozne uznat reklamaci, lze pozadat o vymenu za novy kus a prodejce tak musi ucinit, nemuze cloveka tlacit nejprve do pokusu o opravu - je to tak?
MRTVY_KENNY --- 16:31:58 25.2.2012
+++ http://www.threadless.com/
na tricku se po zehleni objevily fleky, stacilo vyfotit, vysvetlit, nasledujici den odepsali, ze posilaji nove tricko, omlouvaji se a jeste prihazujou 5$ kupon za komplikace.

--- http://www.centrumsportu.cz resp. http://www.husky.cz
zakoupena samonafukovaci matrace, ktera prisla a misto samonafouknuti nedela *nic* (muzu porovnat s jinou samonafukovackou jak to ma vypadat).

volano na centrumsportu.cz - snaha o domluvu narazila na cloveka, ktery v podstate vysvetlil, ze to nema cenu vracet jako reklamaci, kde nemame pocitat, ze bude uznana, protoze takova samonafukovaci matrace se sama nafouknout nema (doplneno o lekci fyzikalnich zakonu). takze pokus o volani na husky.cz (vyrobce) a zvedl to ten samy genius. takze se bude posilat normalne vratkou do 14 dnu.

ovsem clovek, ktery zveda telefon na reklamacich a tvrdi, ze samonafukovacka se nema sama nafouknout, znamena, ze husky uz nikdy vic, ani kdyby to bylo zadarmo.