Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
COLOMAN --- 16:13:11 22.2.2012
zdravim
som naprosto zaciatocnik v e-šoppingování
mohli bystemi prosim poradit, odkial z ceských e-shoppů by som si mohol dovolit bezpecne objednávat "pracovné náradie"?? jedná sa spiš o hobby, než o drahotiny z roznych špecializovaných krámů. Ja skorouz si zacal objednavat z Aukra, ale na poslednu chvýlu ma odradili, ale tym padom sa mi to skomplikovalo lebo vobec nevem kde mam hladat.. som proste v situacii, ze jednotlive naradia nemozem kupovat osobne, som bez dopravy na samote atd... mate nekdo skusenost s objednavanim takovýchto vecí??? díky
ANTTOSH --- 20:18:18 17.2.2012
ADAM: ok, diky
ADAM --- 20:17:30 17.2.2012
to dej do pravni poradny spis.
ANTTOSH --- 20:16:32 17.2.2012
stalo se vam nekomu nekdy, ze kdyz ste si objednal neco v eshopu (v mem pripade pres aukro, zbozi za 49kc), nicmene zbozi si nevyzvedl (a tudiz nezaplatil) no a ted sem dostal dopis od vymahacsky firmy na 1000kc, splatnost do 7 dnu. Prodejce ma napsano ve svych vlastnich smluvnich podminkach, ze v pripade nevyzvednuti pokuta 500kc + naklady vamahacske firme, nicmene o necem takovem neni pri koupi zbozi rec.

a jeste jedna vec s tim souvisejici, dopis od vymahacske firmy mi prisel obycejne, navic jsem celej rok na erasmu, takze jsem to teoreticky nemohl resit, ale zase se mi nechce za pul roku prijet a zjistit, ze uz dluzim tisicu 20...

nemate nekdo prosim zkusenost s necim podobnym?
??? --- 20:55:43 14.2.2012
Pozitivní reference na nákup přes itesco.cz [ ILLUZE @ Domácnost, aneb jak si zpříjemnit druhou šichtu ]
PETGRIDUS --- 21:17:37 1.2.2012
PETGRIDUS: reklamace vyřízena. Hodnotím Kladně
PETGRIDUS --- 6:28:15 31.1.2012
http://www.jrc.cz/ NÁKUP nad 1600 Kč, zboží dorazilo myslím do týdne, jednalo se o hry na PS2 s uvedenou různou dobou dodání. REKLAMACE jedné nefunkční hry v ceně 100 Kč se protáhla zhruba na 3 měsíce, zboží jsem šel reklamovat na prodejnu, protože mailovým dotazem mi bylo sděleno, že to lze. Reklamaci mi přijali, ale posléze mě kontaktovali, že vlastně tu reklamaci neměli příjmat, že jsem hru měl poslat zpátky na eshop. Nakonec mi byly vráceny peníze na účet. Až na reklamaci, kterou bych nepovažoval vyloženě za jejich chybu bych hodnotil kladně.

http://www.gamestation.cz/
objednávka hry PS2 za zhruba 220 Kč, dodáno do 2 dnů. Kladně

http://www.gameexpres.cz/
objednávka přes eshop zhruba tak okolo 1500 Kč (PS2 hry) a vyzvednutí s osobním odběrem. Kladně. Reklamace jednoho adaptéru přijata bez problémů a čekám na výsledek.
COQUINE --- 10:03:49 30.1.2012
NEGATIVNÍ: e-Obchod.com

Zasílá na dobírku zboží, které si nikdo neobjednal a to za situace, kdy na sebe podali insolvenční návrh https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?rowid=AAAE1DAAhAAP%2FIrACZ

Kdo tak zaplatí, peníze už pravděpodobně nikdy neuvidí.
HROBO --- 12:03:12 29.1.2012
DESTROYER: postovne k dodavatelovi
ADAM: 120kc
ADAM --- 13:32:51 28.1.2012
no, tak vracení zobží samo o sobě už je trochu problémové, že.

když ti za to naúčtují vynaložené náklady a ty jim a to dávaš negativní reference, tak to jen potvrzuješ.

aby to bylo objektivní, musíš napsat kolik a zo co ti naučtovali poplatek.