úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
PETGRIDUS
---
6:28:15 31.1.2012
1 odpověď
http://www.jrc.cz/
NÁKUP nad 1600 Kč, zboží dorazilo myslím do týdne, jednalo se o hry na PS2 s uvedenou různou dobou dodání. REKLAMACE jedné nefunkční hry v ceně 100 Kč se protáhla zhruba na 3 měsíce, zboží jsem šel reklamovat na prodejnu, protože mailovým dotazem mi bylo sděleno, že to lze. Reklamaci mi přijali, ale posléze mě kontaktovali, že vlastně tu reklamaci neměli příjmat, že jsem hru měl poslat zpátky na eshop. Nakonec mi byly vráceny peníze na účet. Až na reklamaci, kterou bych nepovažoval vyloženě za jejich chybu bych hodnotil kladně.
http://www.gamestation.cz/
objednávka hry PS2 za zhruba 220 Kč, dodáno do 2 dnů. Kladně
http://www.gameexpres.cz/
objednávka přes eshop zhruba tak okolo 1500 Kč (PS2 hry) a vyzvednutí s osobním odběrem. Kladně. Reklamace jednoho adaptéru přijata bez problémů a čekám na výsledek.
COQUINE
---
10:03:49 30.1.2012
NEGATIVNÍ: e-Obchod.com
Zasílá na dobírku zboží, které si nikdo neobjednal a to za situace, kdy na sebe podali insolvenční návrh
https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?rowid=AAAE1DAAhAAP%2FIrACZ
Kdo tak zaplatí, peníze už pravděpodobně nikdy neuvidí.
HROBO
---
12:03:12 29.1.2012
DESTROYER
: postovne k dodavatelovi
ADAM
: 120kc
ADAM
---
13:32:51 28.1.2012
^
no, tak vracení zobží samo o sobě už je trochu problémové, že.
když ti za to naúčtují vynaložené náklady a ty jim a to dávaš negativní reference, tak to jen potvrzuješ.
aby to bylo objektivní, musíš napsat kolik a zo co ti naučtovali poplatek.
DESTROYER
---
14:58:13 27.1.2012
1 odpověď
HROBO
: Ok, jak ti ten poplatek zduvodnili tedy?
HROBO
---
14:56:57 27.1.2012
^
DESTROYER
: hele ja nehovorim ze su nelogicke. len sem hadzem referenci na skusenost s urcitym eshopom, ostatne o tom toto auditko je, ne?
HROBO
---
14:43:24 27.1.2012
ADAM
: preco by som mal byt problemovy zakaznik? vobec nic zle som neurobil, splnil som vsetky podmienky vratenia zbozi.
nejlepsi je, kdyz niekto nevi o co jde a bezdovodne odsuduije druhych...
ADAM
---
13:15:39 27.1.2012
^
(
-1
)
na netfox jsem nakupoval a bylo to v pohodě.
nejlepší je, když někdo je problémový zákazník, vrací zboží a ještě se diví, že ho to něco stálo a nadává na všechny kolem, jen ne hledat chybu u sebe...
DESTROYER
---
12:39:10 27.1.2012
1 odpověď
(
-2
)
Poplatky pri vraceni zbozi jsou logicke... Prebaleni, cisteni, usla zaruka, reinstalace atd.. se zadarmo neudela.
HROBO
---
12:36:18 27.1.2012
bacha na netfox (www.netfox.cz). nekorektne jednanie, na odpoved na email cakate tyzden, pri vrateni zbozi si uctuju poplatky! TU NENAKUPOVAT!
<<
<
>
>>