Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MUSHKA --- 14:25:06 11.5.2011
Nevite nekdo jak je to s objednavanim pres net z usa na slovensko nebo do polska? plati se taky nejaka dan/clo/poplatky jako to je ted u nas?
cekam uz dva a pul mesice na balik a zacina me to pekne srat..
ADAM --- 16:46:02 5.5.2011
ZONICEK: napsat si to tam můžeš i sám, ne? 
ZONICEK --- 11:22:53 5.5.2011
http://www.megaknihy.cz
Objednal jsem knihy za 1200 a do druhého dne prý pošlou fakturu. Do poznámky jsem napsal, že bych kamkoliv na faktruru potřeboval napsa číslo (protože je to přes grant a potřebují to tam) a když 2 dny nic nešlo, tak tam volám a prý to takhle udělat nejde, že to nedokážou. 1) bych ocenil, kdyby to napsali do e-mailu a nenechali mě čekat 2) snad neni problém tu fakturu vytisknout a dopsat tam to číslo...
BUNDA --- 16:41:22 1.5.2011
MRTVY_KENNY: u molochu to právě pochopím. Tam se to pohne až po medializaci (možná) :-)
MRTVY_KENNY --- 16:32:27 1.5.2011
Zákaznice Alza.cz už čtvrt roku čeká na vyřešení neúplné objednávky - iDNES.cz
http://ekonomika.idnes.cz/zakaznice-alza-cz-uz-ctvrt-roku-ceka-na-vyreseni-neuplne-objednavky-11n-/ekoakcie.aspx?c=A110426_165025_ekoakcie_jvo

az neuveritelne, jak daleko dokaze zajit podobna zalezitost.. treba u nejakeho frikulina, co si naklika instantni eshop, to pochopim, ale u podobneho molochu nechapu, o co jim jde..
COQUINE --- 9:40:14 26.4.2011
FRAUD: Jasně, to jsem jí právě říkala a ona argumentovala tím, že jsem souhlas dala s jejich podmínkami - přesně, jak říkáš, ale to je špatně, upozornila jsem ji na to a napsala, že pokud nedodrží lhůtu 30 dní, tak od smlouvy odstoupím. Načež zaslali PPLkem nové zboží. A mně se na tom nelíbí ten přístup, proto se spíš kloním k negativnímu hodnocení obchodu, byť mám novou věc. Jinak to tam i v tom popisu níž píšu "což není pravda, tenhle souhlas se uděluje až následně, nikoliv předem".
FRAUD --- 23:00:07 25.4.2011
COQUINE, ADAM: moc se omlouvam, spatne jsem to zformuloval
cetl jsem kdysi nejaky pravni rozbor od pravnika COI ktery rikal, ze i kdyby v obchodnich podminkach (ktere clovek defacto musi akceptovat tim, ze provede nakup) byla veta o prodlouzeni reklamace je to neplatne, stale plati 30 dni
souhlas o prodlouzeni se ze zakaznikem musi sepisovat vzdy pri nove reklamaci a plati jen pro tu jednu danou reklamaci .. spis jsem tedy reagoval na to kdyz jsi psala ze Ti nejaka pani tvrdila ze jsi neco automaticky odsouhlasila - tak prave vyklad pravnika teto vety rika, ze to neni pravda
COQUINE --- 16:57:30 25.4.2011
FRAUD: Ust. § 19 odst. 3 z. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (konec věty): (3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
ADAM --- 16:38:16 25.4.2011
FRAUD: pokud se vzájemně dohodnou, tak není problém prodloužení lhůty. jen to samozřejmě nelze udělat apriory předem, souhlasem s nějakýma podmínkama.
FRAUD --- 15:09:29 25.4.2011
COQUINE: nic jako prodlouzeni lhuty nad 30 dni neexistuje, dokonce je to neplatne i kdybys to (vedome i nevedome) sama podepsala - zadna dohoda nemuze omezit pravo zakaznika dane zakonem, dohoda muze jen prodlouzit/zvysit prava