Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
THRASHER --- 13:17:34 6.3.2009
ale jak rikam, vratili prachy. sice me to stalo nejmin 100,- za ty telefonaty a nervy, ale vratili. otazka je co by udelali kdybych jim nezacal vyhrozovat cernejma ovcema a coikou. :/
THRASHER --- 13:15:38 6.3.2009
ADAM: jako verim, ze kdyz tam jdes koupit flashku nebo neco takovyho, urcite ti to radi prodaj se vsi paradou. ale pochybuju ze jejich znalosti o danych produktech presahujou informace napsany na obalech.. jako preju vsem malym obchodum at maj sanci konkurovat tem velkym (czc, alza,..) ale s takovym pristupem tezko :(
THRASHER --- 13:12:58 6.3.2009
???: je to o tom, ze dneska ma eshop kazdej kreten. eshop prodava za tebe, dokud se neco neposere nebo nejde standartni cestou. od takovyhle kretenu je pak tezky neco vyresit v klidu.
kdyz jsem tam prijel do toho jejich kramu - teda kramu, to byl kumbal 2x2m a v nem dva brachove, oba asi na stejny urovni jednani, vypadali ze o zenu nikdy nezavadili natoz aby smocili.. kdyz jsem tam videl pohazeny krabice, papiry, techniku, tak mi bylo jasny, z to nebude jen tak.
ADAM --- 13:11:02 6.3.2009
už čtu druhou negativní na tento shop, já tam občas nakupuju (zpravidla vyzvednutí osobně) a celkem spokojenost. pravda, reklamace jsem zatím řešit nemusel..
??? --- 13:07:32 6.3.2009
THRASHER: no jak to tak ctu, tak nikdy. Muze se stat, ze neco prijde spatne nebo rozbite atd. Ale pokud to prodejce pak nemini resit, tak je neco spatne. vzhledem k te neochote a jednanim ve stylu - polibte mi. Myslim, ze se tomuto obchodu vyhnu obloukem.

Prijde to jenom me nebo posledni dobou je to s tema eschopama nejak na levacku?
THRASHER --- 12:51:28 6.3.2009
www.pc-hardware-shop.cz
--- tezce nedoporucuju, pote co jsem si tam koupil zbozi v hodnote 2,5k uz nikdy vice. zbozi prislo ponicene avsak s nalepkou od vyrobce. nejdriv to davali za vinu dopravci a nechteli vubec nic resit, ze to je moje vina, ze jsem si jedno po druhym nezkontroloval na koleni na ulici. nakonec kdyz jsem to vezl do prahy 140km osobne k nim, tak rekli ze to je divny a ze to teda zkusi u vyrobce reklamovat. rekli, ze se ozvou do druheho dne.. kdyz jsem jim volal po tydnu, tak mi rekli, ze jeste nemeli cas. po 14 dnech to same.. tak jsem nechal cas plynout. 29. den po prevzeti do reklamace opet volam a opet dostavam stejne vysvetleni. vcera, 12 dní po reklamacni lhute jsem to nevydrzel a volam jim co jako bude. rekli ze jeste nevi a ze mi zavolaj do pul hodiny. nic.
tak dneska volam znova, po zmince, ze to s nima budu resit jinak a ze uz mi zkoncila trpelivost, mi rekli, ze mi vrati penize. tolik minusu si asi nezaslouzi, ale za tu drzost, neochotu, dobu ano.
pokud u nich chtete neco koupit doporucuju se ohlizet na kazdou sebemensi malickost.
??? --- 12:44:54 4.3.2009
MRTVY_KENNY: Hned sem tam volal co to jako teda vykrejvaj kdyz se jim nepodarila moje objednavka z nedele na kterou maj veci skladem../posilaj do druhyho dne..je streda/...zenska mi sdelila ze vidi ze obe veci maj dole na sklade a ze je hned posilaj, takze je zejtra budu mit....na to se da rict proste jenom mikova ikonka

[http://i.nyx.cz/M/MIK_CZ.gif]
MRTVY_KENNY --- 12:42:31 4.3.2009
???: a mas po starostech :o)
??? --- 12:31:23 4.3.2009
tak zkusenost z http://www.nakupka.cz/
objednal sem 1 s tim ze oboji maj skladem..
nejdriv zenska psala ze mi nezarucej ze mi s tim ridic pomuze do bytu..napsal sem teda ze ok..ze si to s nim zaridim a v nejhorsim to neprevezmu proste, protoze stokilovou lednicku sam do patra tahat nebudu..

potom dva dny nic..a dneska mail..

Dobry den,
vami objednany produkt: Chladnička komb. LG GR-Q459BTZA, Mikrovlnná
trouba Zelmer 29Z010 stříbrná
vase objednavka: XXXXXXX

se nam nepodarila vykryt ve slibovanem terminu. Muzeme zakazku ponechat
v nasem systemu s tim, ze budeme cekat na naskladnenim produktu nebo
mame zakazku stornovat.

ADAM --- 12:30:57 4.3.2009
mínus pro elektro-koscom.cz

- objendáno zboží, které je udajně "ihned k odběru". os. odběr- prý pošlou email, až bude na prodejně připraveno
- po týdnu pořád nic, tak jsem napsal email, kdy si to můžu vyzvednout
- a odpověděli zmatenej email, že zboží bude expedováno tento týden.


čili mínus za dobu dodání (ihned znamená klasicky čtrnáct dní) a za zmatky - píší expedujeme a já si přitom chci vyzvednout osobně.