Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 9:48:46 26.9.2008
CIA: To je jednoduchý vysvětlení. Pokud někdo nemá problémy tak není potřeba psát někam že to je v pořádku, ale jakmile je něco špatně tak nadává každej a v tu chvíli tady vydíš jenom negativní názory a občas nějakej pozitivní.
CIA --- 8:59:52 26.9.2008
Ad pošta - já teda nevím, taky dostávám a posílám týdně několik desítek zásilek a problémy jsou s mizivým % z nich. Samozřejmě, že se chyby objeví jako všude, kde dělají lidi, ale nemám z pošty takovou palbu negativních zkušeností, jak to vypadá podle předchozích příspěvků v téhle diskuzi ;)
KEEPITUNREAL --- 21:38:22 25.9.2008
JIXIPEN: To mi připomíná moji poslední zkušenost s poštáky... Posílal jsem balík, obyčejně, balík ale na místo nepřišel....Adresát chodil na jeho poštu, já na svou, potom i na hlavní poštu a nikde nebyl... )) No asi po dvou měsících se mi vrátil s podruhé přeškrtnutou adresou odesílatele (?!) a s vysvětlením, že se to stává, že si ho mám příště pojistit. Asi svoje zaměstnance málo motivujou, protože jejich přístup byl dost otřesnej.. ))
BUNDA --- 21:26:50 25.9.2008
ADAM je holt ta vyjímka potvrzující pravidlo, že s Českou poštou to není jednoduché :-)
ADAM --- 21:07:46 25.9.2008
číslo doporučené zás. začíná R a je šestimístné. pokud má některá jiné číslo (např. začíná BX), pak to je balík. takže se na to dá snadno mrknout.

jinak je divný, že to teda nenašla. další častá chyba je, že je přehozený jméno a příjmení - takže je potřeba ještě zkusit v tom seznamu vyhledat i podle křestního jména
JIXIPEN --- 20:49:02 25.9.2008
ADAM: Ale když mi ho po telefonu našli mezi doporučenými dopisy, nic o balíku neříkali.
ADAM --- 20:32:28 25.9.2008
NENUFER: velice snadno. může mít rozměr 10x10cm, ale stačí udat cenu 600kč a už je z něho balík.

a pak se není co divit, že jej paní mezi dopisy nenajde. naprosto nevím, jen tipuju, že toto byl podobný případ.
NENUFER --- 19:25:00 25.9.2008
ADAM: odkedy je dopis balik? :-)
ADAM --- 18:40:47 25.9.2008
JIXIPEN: osobně si myslím, že zádrhel v tomhle případě bude v tom, že pošta má zvlášť evidenci doporučených dopisů a zvlášť balíků.

nehledale poprvé jen mezi balíky?
JIXIPEN --- 17:19:09 25.9.2008
Chcete dnešní zážitek z pošty? Máma minulý čtvrtek odeslala doporučený dopis. Ve schránce typicky nic, nejsem si jistá, zda jsem v pondělí byla non-stop doma, v pátek určitě ne.

Partner (adresát) šel dneska na poštu, vyzvedl 2 dopisy co tam měl a ptal se, zda tam fakt nic jiného pro něj už není. Ne, opravdu není. Volám mámě, kdy přesně to šlo - a volám na poštu, jak se tedy řeší dohledání zásilky - že přes podací lístek musí odesílatel. Fajn: "Mohla byste se prosím ještě podívat, zda to opravdu nemáte tady na poště?" "jak že jste říkala to jméno... jo, je to tady ... PSČ odesílatele ... to sedí".

Ale myslím, že to je specifikum některých poboček. Na poštu v Úvalech si nemůžu stěžovat.