Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
LOO --- 0:32:42 29.12.2007
posta je ted kolem vanoc nejaka pretazena.me nska prines kamarad doporucenou obalku co mu vrazila nase blazniva sousedka,ze ji to dali na poste.a ve schrance ani jedno oznameni...
zitra tam na ne vlitnu (kdyby to dali komukoliv jinymu,tak to mozna prejdu,ale takovymu cloveku doporuceny psani-dopr..)
JENIIK --- 17:31:28 26.12.2007
ADAM: i kdyby to bylo za dvě kila...
ADAM --- 16:35:37 26.12.2007
JENIIK: od nového roku ovšem výrazně dražší..
JENIIK --- 12:00:03 24.12.2007
já nevím, když je všude narváno, tak nejlepší cesta je spěšnina českých drah. Včera v deset podáno, dneska ráno volali, že je to tady. Praha hlavní - Ostrava Hlavní. Za kilo.
JIXIPEN --- 21:30:05 23.12.2007
www.lazenskepobyty.cz - objednávali jsme tam rodičům poukaz k Vánocům a super jednání, potvrdili mailem, došlo v pohodě. Jen z pošty pořád žádné oznámení, tak jsme se tam zeptali, zda to tam už není - a bylo. Tak teď doufám, že bude v pohodě i následné vybírání.
ZONICEK --- 15:07:17 23.12.2007
ADAM:
Jako na main page neni no... ale tak to se dá pochopit... protože když je to zadara tak tam bude volat každej a ptát se na kraviny... jinak já ho našel do 2 minut když jsem ho sem pastoval... ale tak to je fuk no ... já to zkusim ve středu tam napsat číslo.. to je snad první pracovní den...
LOO --- 13:32:06 23.12.2007
jedno vim jiste-z pixmania si uz nikdy nic neobjednam:)
je to zbytecny srani
ADAM --- 12:29:22 23.12.2007
mě pixmania teda rozhodně nezavovlala - a navíc před vánoci ten odkaz na callback z jejich stránek odstranily uplně..
ZONICEK --- 12:05:07 23.12.2007
BUNDA:
JJ to jo .. to tam maj i napsaný... že rok všude a pak jim to musíš poslat no :(
Já mám taky panasonic a bohužel bez češtiny.. i když v CZ se prodává s češtinou :(
BUNDA --- 12:04:11 23.12.2007
ZONICEK: jednalo se o Panasonic (cestina tam byla) a CZ servis tvrdil, ze 1rok je bezplatna zarucni oprava mozna (kdyz ma zarucak potvrzen z Pixmanie), ale pokud by mel problem pozdeji tak jedine u prodejce nebo za penize.