Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
JENIIK --- 12:00:03 24.12.2007
já nevím, když je všude narváno, tak nejlepší cesta je spěšnina českých drah. Včera v deset podáno, dneska ráno volali, že je to tady. Praha hlavní - Ostrava Hlavní. Za kilo.
JIXIPEN --- 21:30:05 23.12.2007
www.lazenskepobyty.cz - objednávali jsme tam rodičům poukaz k Vánocům a super jednání, potvrdili mailem, došlo v pohodě. Jen z pošty pořád žádné oznámení, tak jsme se tam zeptali, zda to tam už není - a bylo. Tak teď doufám, že bude v pohodě i následné vybírání.
ZONICEK --- 15:07:17 23.12.2007
ADAM:
Jako na main page neni no... ale tak to se dá pochopit... protože když je to zadara tak tam bude volat každej a ptát se na kraviny... jinak já ho našel do 2 minut když jsem ho sem pastoval... ale tak to je fuk no ... já to zkusim ve středu tam napsat číslo.. to je snad první pracovní den...
LOO --- 13:32:06 23.12.2007
jedno vim jiste-z pixmania si uz nikdy nic neobjednam:)
je to zbytecny srani
ADAM --- 12:29:22 23.12.2007
mě pixmania teda rozhodně nezavovlala - a navíc před vánoci ten odkaz na callback z jejich stránek odstranily uplně..
ZONICEK --- 12:05:07 23.12.2007
BUNDA:
JJ to jo .. to tam maj i napsaný... že rok všude a pak jim to musíš poslat no :(
Já mám taky panasonic a bohužel bez češtiny.. i když v CZ se prodává s češtinou :(
BUNDA --- 12:04:11 23.12.2007
ZONICEK: jednalo se o Panasonic (cestina tam byla) a CZ servis tvrdil, ze 1rok je bezplatna zarucni oprava mozna (kdyz ma zarucak potvrzen z Pixmanie), ale pokud by mel problem pozdeji tak jedine u prodejce nebo za penize.
ZONICEK --- 12:03:48 23.12.2007
http://www.nejlepsiceny.cz/internetove-obchody/pixmania-com.html
Si tam stěžujou dost na DPD no.. jako já ten balíček přednim taky otevřel.. fakt byl zničenej.. naštěstí byl 3x vĚtší než foťák...
ZONICEK --- 11:56:19 23.12.2007
BUNDA:
Tak já to ve středu zkusim... to by tam měli bejt ... kupoval sem foťák tak si zahraju na blbečka a zeptám se jich jestli můžu přijít do CZ servisu a nechat si doněj nahrát češtinu pokud zavolají :)
BUNDA --- 11:52:21 23.12.2007
ZONICEK: ja zas na spouste for cetl, ze zpatky nezavolali nikdy... Obecne lidi co nemeli potrebu vyrobek z pixmanie reklamovat jsou spokojeni (usetrili) a ti co reklamovali, prekousli financni ztratu za postovne do francie a casto az dvoumesicni cekani na vyreseni moc spokojeni nejsou a pak par tech co z nich tahali penize i dele ti jsou vylozene nas**ni.

Osobne me to odradilo pac ta sleva neni zas tak vyrazna. A zkusenost meho kolegy dopadla dobre pac k poruse fotaku se dobre postavil zdejsi servis (bylo to v prvnim roce zaruky) a nasledne mu ho ukradli takze k dalsi reklamaci uz nedojde...