Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ZONICEK --- 15:07:17 23.12.2007
ADAM:
Jako na main page neni no... ale tak to se dá pochopit... protože když je to zadara tak tam bude volat každej a ptát se na kraviny... jinak já ho našel do 2 minut když jsem ho sem pastoval... ale tak to je fuk no ... já to zkusim ve středu tam napsat číslo.. to je snad první pracovní den...
LOO --- 13:32:06 23.12.2007
jedno vim jiste-z pixmania si uz nikdy nic neobjednam:)
je to zbytecny srani
ADAM --- 12:29:22 23.12.2007
mě pixmania teda rozhodně nezavovlala - a navíc před vánoci ten odkaz na callback z jejich stránek odstranily uplně..
ZONICEK --- 12:05:07 23.12.2007
BUNDA:
JJ to jo .. to tam maj i napsaný... že rok všude a pak jim to musíš poslat no :(
Já mám taky panasonic a bohužel bez češtiny.. i když v CZ se prodává s češtinou :(
BUNDA --- 12:04:11 23.12.2007
ZONICEK: jednalo se o Panasonic (cestina tam byla) a CZ servis tvrdil, ze 1rok je bezplatna zarucni oprava mozna (kdyz ma zarucak potvrzen z Pixmanie), ale pokud by mel problem pozdeji tak jedine u prodejce nebo za penize.
ZONICEK --- 12:03:48 23.12.2007
http://www.nejlepsiceny.cz/internetove-obchody/pixmania-com.html
Si tam stěžujou dost na DPD no.. jako já ten balíček přednim taky otevřel.. fakt byl zničenej.. naštěstí byl 3x vĚtší než foťák...
ZONICEK --- 11:56:19 23.12.2007
BUNDA:
Tak já to ve středu zkusim... to by tam měli bejt ... kupoval sem foťák tak si zahraju na blbečka a zeptám se jich jestli můžu přijít do CZ servisu a nechat si doněj nahrát češtinu pokud zavolají :)
BUNDA --- 11:52:21 23.12.2007
ZONICEK: ja zas na spouste for cetl, ze zpatky nezavolali nikdy... Obecne lidi co nemeli potrebu vyrobek z pixmanie reklamovat jsou spokojeni (usetrili) a ti co reklamovali, prekousli financni ztratu za postovne do francie a casto az dvoumesicni cekani na vyreseni moc spokojeni nejsou a pak par tech co z nich tahali penize i dele ti jsou vylozene nas**ni.

Osobne me to odradilo pac ta sleva neni zas tak vyrazna. A zkusenost meho kolegy dopadla dobre pac k poruse fotaku se dobre postavil zdejsi servis (bylo to v prvnim roce zaruky) a nasledne mu ho ukradli takze k dalsi reklamaci uz nedojde...
ZONICEK --- 11:34:58 23.12.2007
ADAM:
Tam neni napsáno že je tam kontakt... ale že tam můžeš kontaktovat zákaznický servis... Když se přihlásíš tak máš formulář kde si vybereš co chceš, něco jako telefonní automat...
Jinak kontakt maj trochu nezvykle pod obchodníma údajema :
http://www.pixmania.cz/cz/cz/s_action/impressum/index.html
Včetně call back (někde jsem čet že fakt volaj, ale tady na nyxu někdo řikal že ne no) ale maj tam i svůj ,,skype" když nechceš čekat...
ADAM --- 11:24:17 23.12.2007
ZONICEK: jo, a když na to klikneš, žádnej kontakt tam stejně není!!!