Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ARZA --- 15:06:43 29.12.2006
MAGGIE: to bych neřekla... koukni na ty narvaný supermarkety... :(
docela bych nechtěla bejt živnostník se specializovanym krámkem poblíž nějaký takovýhle hyperobludy.
Velký prodejny jsou levnější, bejvá tam snazší reklamace čehokoli..
Ale to jsme OT

Jinak jestli to sem patří, kladná reference za zahraniční e-shop http://www.katesclothing.info/
vybrala jsem špatnou velikost, napsala jsem, neměli už menší velikosti, okamžitě se mi vrátili peníze. Přišla jsem "jen" o poštovný tam, když jsem to vracela.
JENIIK --- 15:01:50 29.12.2006
:-)) Kajjak, ty jsi dobrý blázen...

BTW: SEO na tvoji firmu nefunguje v googlu...
JENIIK --- 14:47:41 29.12.2006
a mimo to ještě kolega nechápe... No já bych to fakt radši nerozmazával :-)))
JENIIK --- 14:44:48 29.12.2006
KAJJAK: tobě asi nedocvaklo, že jde zejména o DATA která v tom systému nějak existují, nikoli o systém samotný, že? Ono postavit eshop sice není triviální, ale taky to není "fucking rocket science" ;-)
BROTHER --- 13:42:51 29.12.2006
PAN_SPRCHA: tak tak :)
JENIIK --- 13:37:12 29.12.2006
:-)) Solidni faux pas, Kajjak!! :-))
ADAMH --- 13:33:32 29.12.2006
KAJJAK: 5000 navstevniku mesicne, to je nejak malo, ne? :))
JENIIK --- 11:15:51 29.12.2006
SATOO: No a nejhorší je, že to často funguje tak, že nějaká pipinka sedi v kanclu a z B2B dodavatele všechno datlí do nějakého nesmyslu v php od synka pana ředitele... No prostě je zde jistě prostor ke zlepšení, že... ;-)
JENIIK --- 10:55:38 29.12.2006
SATOO: Vidíš to podle mě příliš černobíle. Co je složitého na tom, propojit B2B a B2C? Nic. Pak už jde skutečně jen o logistiku. Jistě těžko takhle bude obchodovat velkoobchod s žárovkama, který je zvyklý na odběry po paletách, ten by vlastně zakládal novej byznys, ale třeba elektronika, nebo knížky? Tam se i velkoobchod v podstatě stará o jednotlivé kusy.

Přinejhorším si velkoobchodník založí vlastní středisko starající se o zásilky koncákům. Není daleko doba, kdy začnou zavedené eshopy prodávat tím způsobem, že logistiku vůbec nezajistí a vše jen přehodí na velkododavatele, prostě mu přeprodají svůj "prodejní prostor"...

Ale to už jsme OT asi...

Navíc furt budou existovat kamenné obchody, tam je situace úplně jiná, ceny jiné a zejména služby s prodejem spojené by měly být na úrovni. Za kamenný obchod nepovažuju krámy jako Electrocity a spol, kde jen prodávají z poliček a o sortimentu vědí prd.
MAGGIE --- 10:46:14 29.12.2006
ale v realu bych rekla, ze opravdu lidi zacinaji davat vic prednost malym, specializovanym kramkum pred supermarkety - rozhodne cloveka obslouzi nekdo, kdo vi, co prodava.. sorry za OT