Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
odkazovaný příspěvek již není v databázi
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
JENIIK --- 15:01:50 29.12.2006
:-)) Kajjak, ty jsi dobrý blázen...

BTW: SEO na tvoji firmu nefunguje v googlu...
JENIIK --- 14:47:41 29.12.2006
a mimo to ještě kolega nechápe... No já bych to fakt radši nerozmazával :-)))
JENIIK --- 14:44:48 29.12.2006
KAJJAK: tobě asi nedocvaklo, že jde zejména o DATA která v tom systému nějak existují, nikoli o systém samotný, že? Ono postavit eshop sice není triviální, ale taky to není "fucking rocket science" ;-)
BROTHER --- 13:42:51 29.12.2006
PAN_SPRCHA: tak tak :)
JENIIK --- 13:37:12 29.12.2006
:-)) Solidni faux pas, Kajjak!! :-))
ADAMH --- 13:33:32 29.12.2006
KAJJAK: 5000 navstevniku mesicne, to je nejak malo, ne? :))
JENIIK --- 11:15:51 29.12.2006
SATOO: No a nejhorší je, že to často funguje tak, že nějaká pipinka sedi v kanclu a z B2B dodavatele všechno datlí do nějakého nesmyslu v php od synka pana ředitele... No prostě je zde jistě prostor ke zlepšení, že... ;-)
JENIIK --- 10:55:38 29.12.2006
SATOO: Vidíš to podle mě příliš černobíle. Co je složitého na tom, propojit B2B a B2C? Nic. Pak už jde skutečně jen o logistiku. Jistě těžko takhle bude obchodovat velkoobchod s žárovkama, který je zvyklý na odběry po paletách, ten by vlastně zakládal novej byznys, ale třeba elektronika, nebo knížky? Tam se i velkoobchod v podstatě stará o jednotlivé kusy.

Přinejhorším si velkoobchodník založí vlastní středisko starající se o zásilky koncákům. Není daleko doba, kdy začnou zavedené eshopy prodávat tím způsobem, že logistiku vůbec nezajistí a vše jen přehodí na velkododavatele, prostě mu přeprodají svůj "prodejní prostor"...

Ale to už jsme OT asi...

Navíc furt budou existovat kamenné obchody, tam je situace úplně jiná, ceny jiné a zejména služby s prodejem spojené by měly být na úrovni. Za kamenný obchod nepovažuju krámy jako Electrocity a spol, kde jen prodávají z poliček a o sortimentu vědí prd.
MAGGIE --- 10:46:14 29.12.2006
ale v realu bych rekla, ze opravdu lidi zacinaji davat vic prednost malym, specializovanym kramkum pred supermarkety - rozhodne cloveka obslouzi nekdo, kdo vi, co prodava.. sorry za OT
JENIIK --- 10:42:23 29.12.2006
SATOO: mluvím jen o internetovém byznysu, kde je nejdůležitější cena, přesnost a rychlost dodávky. Tam prostě velkoobchody trh převálcujou, protože přesně tohle skrz B2B kanály poskytují maloobchodníkům, nevidím problém, proč nerozšířit kapacity a neposkytnout za jiné ceny to samé koncovým zákazníkům.