Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MAGGIE --- 10:46:14 29.12.2006
ale v realu bych rekla, ze opravdu lidi zacinaji davat vic prednost malym, specializovanym kramkum pred supermarkety - rozhodne cloveka obslouzi nekdo, kdo vi, co prodava.. sorry za OT
JENIIK --- 10:42:23 29.12.2006
SATOO: mluvím jen o internetovém byznysu, kde je nejdůležitější cena, přesnost a rychlost dodávky. Tam prostě velkoobchody trh převálcujou, protože přesně tohle skrz B2B kanály poskytují maloobchodníkům, nevidím problém, proč nerozšířit kapacity a neposkytnout za jiné ceny to samé koncovým zákazníkům.
JENIIK --- 10:35:21 29.12.2006
SATOO: ne, tyto obchody jednoduše zaniknou. Nevidím smysl v tom, aby velkoobchodníci neměli svoje B2C obchody a přenechávali tenhle kšeft malým rybám.
PAN_SPRCHA --- 20:43:48 28.12.2006
BROTHER: navíc většina obchodů má od nějaký sumy dobírku a poštovný zadarmo. Malý věci si koupim někde v krámě, takže si všechno objednávám na dobírku a dobírkovný neřešim. Akorát jednou se m stalo, že jsem si kupoval batoh za 1200,- , doprava zdarma byla od 1500,-. tak jsem si k tomu přiobjednal nějaký drobnosti, který bych si stejně někdy koupil. a přišel mi balík těch drobností s tím, že už ten bágl nemaj. Poštovný mi ale neúčtovali.
BROTHER --- 18:07:26 28.12.2006
ad předešlá diskuze na téma dobírka, myslim, ze 30 kč není zas tak moc, abych riskoval jakejkoliv problém a riziko, ze prijdu o love...
BROTHER --- 18:06:36 28.12.2006
http://www.hodinkydodomu.cz/

fakt nedoporučuju!!! objednal jsem hodinky storm, potvrdili mi objednavku včetně jimi slibované dodací lhůty (ta byla 3-4 dny), pozdeji jsem potreboval upresnit dodání zásilky (bylo to k narozkam pro slecnu, tlačil mě čas), týpek na telefonu (prislo mi docela divny, ze na celej tenhle e-shop maji zakaznickou linku pouze ve forme jednoho mobilniho cisla) mi sice slibil, ze se na to mrkne a da vedet, ale od te doby nejenze se neozval, ale ani nereagoval na moje mailové urgování... do dneška nepřišly, žádnej mail s omluvou atd., prostě nic, fakt nesolidní jednání...

ps: u tech hodinek, co jsem tenkrát objednával, mají v současnosti dodací lhůtu "1dny", by mě celkem zajímalo, jak to stíhaj/zvládaj... :]


naproti tomu pak vřele doporučuju: http://www.hodinky.cz/
opravdu jsem byl prijemne prekvapen jejich vstricnosti a rychlostí odezvy, takhle nejak si predstavuju komunikaci se zakaznikem na urovni...
ADAM --- 17:47:33 28.12.2006
zasadně neplatím na dobríku. 30kč mi příjde moc. pokud mě chce prodávající okrást, tak dobírka ničemu nepomůže. pokud to jde, vždy platím předem.
CIA --- 16:03:19 28.12.2006
JENIIK: My jich taky nemáme moc, ale člověka to naštve.
JENIIK --- 15:54:05 28.12.2006
CIA: tak pokud provozuju eshop českého stylu "mám vše, co můj dodavatel, když si koupíš, já koupím a pošlu ti", pak je dobírka o ničem, ale když se podívám, kolik se nám vrátilo nepřevzatých dobírek třeba z anagramu... Minimum, fak úplné minimum.

Eshop není nic jiného, než zásilkový obchod...
CIA --- 15:42:48 28.12.2006
ARZA: Souhlasáím s tebou. Na platbě dopředu není nic špatného. A i ten skateshop by byl OK, kdyby v tom měli pořádek a věděli, jestli zboží mají nebo nemají.

JENIIK: Sorry, ale dobírka že je bezpečný způsob i pro prodávajícího? No nevím. Nikde totiž není dané, že zákazník si musí zboží převzít. Výsledkem pak v mnoha případech může být obchodník, co prodělal, řekněme, 100,- za poštovné a balné a ještě mu navíc neodebrané zboží leží na skladě (ale přitom už ho třeba ve velkoobchodě zaplatit musel..)