úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
09/2004
06/2004
HRY
»
online hry
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako
vlastní
?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě
COKOLI
)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
CYBERWOLF
---
21:03:50 24.3.2019
(
+1
)
TRANCEWARP
: už to mám. Přesně tohle byla chyba, kterou bych přehlížel, protože by se mi nikdy neukázala. Díky za její odhalení.
CYBERWOLF
---
20:41:44 24.3.2019
TRANCEWARP
: no to rád slyším :) Co jsi dělal před tím, než k tomu došlo?
TRANCEWARP
---
15:21:17 24.3.2019
2 odpovědi
CYBERWOLF
: Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function format() on null in /nfsmnt/hosting2_2/0/8/082cb5e0-a1f4-408e-b3cb-6fa3c438e138/webgame.land/sub/tunelari/index.php:22 Stack trace: #0 {main} thrown in /nfsmnt/hosting2_2/0/8/082cb5e0-a1f4-408e-b3cb-6fa3c438e138/webgame.land/sub/tunelari/index.php on line 22
CYBERWOLF
---
20:40:51 21.3.2019
2 odpovědi
Víte, jak jsem tak před rokem říkal, že bude comeback. Tak už!
Udělal jsem hru a protože nechci, aby byla poslední, udělal jsem k tomu udělal i platformu, co bude zajišťovat věci jako jedntné přihlášení, přenositelnost kreditu a tak. V příštím týdnu bych to chtěl pustit do ostrého provozu. Tak kdyby se vám třeba chtělo se na to podívat, trochu mi to zdrbout a tak, byl bych za to rád :)
Hry v prohlžeci, co stojí za to hrát | WebGame.land
https://webgame.land/
CYBERWOLF
---
15:00:58 3.12.2018
S SVG je problém, že tím že je to vektor, tak je náročnější na vykreslení (oproti bitmapě). Co jsem jsem před pár lety zkoušel (s pixi.js) tak bylo lepší použít obří png než SVG, protože SVG hrozně žralo (úplně stejná scéna, ale rozdíl byl znát na hučení větráků a polovičním framerate). Na zde
NEFERNEFER
popisovaný problém bych tedy raději volil bitmapu.
Jinak SVG je teoreticky dobré v tom, že se s ním dá manipulovat přes DOM, CSS a taky se dá animovat a věšet na ty polygony javascript, fitry atd., ale prohlížeče si s tím dělají celkem co chtějí, takže prakticky to bylo noční můra.
YORK
---
14:40:51 3.12.2018
NEFERNEFER
: Jestli to budou statické obrázky, tak dejme tomu. Pokud se v tom bude cokoliv hejbat, tak rozhodně doporučuju použít nějakej html5 game engine, třeba právě Phaser.
SVG má smysl použít, pokud potřebuješ něco hodně malýho (pár komponent), nebo když chceš zobrazit grafiku, kterou vyrobíš v nějakém SVG editoru. Dělat v tom ručně cokoliv víc je strašnej opruz (zkoušel jsem to).
Engine udělá spoustu věcí za tebe a ještě to nejspíš bude rychlejší.
NEFERNEFER
---
14:31:05 3.12.2018
2 odpovědi
YORK
: Visualizace charakteru ve webovém 2D RPG JS + HTML5 na FLASK serveru kde customizuješ avatara různejma zbraněma nebo zbrojí.
YORK
---
13:45:46 3.12.2018
^
NEFERNEFER
: Na co je chceš použít?
NEFERNEFER
---
13:34:41 3.12.2018
^
Hele, má někdo zkušenost s používáním SVG spritů?
CYBERWOLF
---
13:21:58 3.12.2018
YORK
: se spritem je to o dost jednodušší a nemusíš řešit, že ti to nějaký prohlížeč ukáže jinak, než všechny ostatní. DOM bych použil jenom na nějaké triviality, nebo věci se kterými potřebuješ pracovat mimo canvas.
<<
<
>
>>