úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
09/2004
06/2004
HRY
»
online hry
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako
vlastní
?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě
COKOLI
)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
AVATAR
---
18:03:31 21.9.2011
6 odpovědí
(
+1
)
junktown beta! :D
pro fb positive:
http://apps.facebook.com/junktown_com
no-fb verze:
http://www.junktown.com
CYBERWOLF
---
10:40:14 19.9.2011
javascriptova herni knihovna - akorat nevim, v jakem prohlizeci to bezproblemove funguje
Akihabara
http://www.kesiev.com/akihabara/
TRANCEWARP
---
15:34:25 12.9.2011
???
: mame, diky ;)
???
---
14:17:55 12.9.2011
^
TRANCEWARP
: Mate uz zpusob jak se budou platit iMince? Dystak nase firma (jedna z nejvetsich) dela platby pres sms, pripadne mame i "platebni tlacitko"
CYBERWOLF
---
14:09:15 7.9.2011
TRANCEWARP
: pracuju na ni :)
TRANCEWARP
---
13:45:28 7.9.2011
^
CYBERWOLF
: a ta prvni je kde? ;)
CYBERWOLF
---
10:26:58 7.9.2011
^
Sice se to netyka primo webovych her, ale tak nejak mi to rika, ze ten muj napad se sluzbou propojujici a vzajemne podporujici webovky, co jsem tu psal kolem vanoc, nebyl krok spatnym smerem.
Valve a Blizzard vyzývají k tvorbě jednotné herní sítě - iDNES.cz
http://bonusweb.idnes.cz/valve-a-blizzard-vyzyvaji-k-tvorbe-jednotne-herni-site-pg2-/Zurnal.aspx?c=A110906_224034_bw-zurnal_osk
Jen co vypustim svoji druhou hru, tak se do toho pustim (tou dobou uz bude asi i 100% podpora html5 mezi prohlizeci :) )
TRANCEWARP
---
20:27:36 1.9.2011
1 odpověď
Spuštění hry | INFINITUM | Pravá strategie. Skutečná zábava. Zdarma.
http://infinitum.cz/novinky/spusteni-hry.html
???
---
10:51:08 18.8.2011
TOMAS3333
:
super jen trochu moc tezke... jakoze i s mezernikem jsme se nikdam poradne nedostal. mozna bych udelal lehci obtiznost ze u projitych chodem byc mi zustaval obrys. nevidel bych samozrejme pohyb v tech mistech :)
jinak v Opere to fici dobre a jen bych poresil aby se zombi neobjevila tak brzo. treba neco jako 2 sec po vyjeti z domku :)
TENCOKACISTROMY
---
16:45:16 16.8.2011
CYBERWOLF
: Ty rychlosti jsou tedka naschval pomaly, pac nevim co by to ted delalo, kdyz by to bylo vyrazne rychlejsi.
Jinak k tomu dalsimu cili - myslim, ze presne vim co mas na mysli. Zname reseni, ale neni naprogramovany :).
Ja ted resim hlavne to, aby se mi nezamykaly & neprepisovaly data pri requestech od lidi. Ten pocet requestu co mame tedka jsme nebyli schopny nasimulovat, maximalne vygenerovat do DB uz data z nich, ale to neni zdaleka to samy.
<<
<
>
>>