Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
TENCOKACISTROMY --- 11:02:21 16.6.2011
CYBERWOLF: Nedostanes, ten AMF je uspornejsi (i kdyz ma svy mouchy - jako treba 29bitovej integer - WTF???), a hlavne se umi rychlejc parsuje zpet na data (kvuli optimalizaci ve flashplayeru).

Ale prestanme tu resit pitomosti jako html vs. flash. To je stejne o nicem.
CYBERWOLF --- 10:57:46 16.6.2011
TRANCEWARP: nj, ale kdybys ta data posilal misto negzipovaneho soapu treba gzipovanym jsonem (nebo csv?), tak se na tech skvelych 200kb dostanes taky :)
TRANCEWARP --- 10:54:09 16.6.2011
CYBERWOLF: on je vepredu... ja sem jeden z nejvetsich flash hateru, se na me zeptej v adobe komunite ;) kritizuju co muzu, jelikoz znam tolik chyb, co to ma, ze malokdo tak moc krici... ale realne je opravdu hodne daleko... silverlight je o dost vic nahovno, postrada vyvojovy nastroje v takovym podani jako vod adobe (ac furt padaj) a ma malou penetraci... navic je ble ;)

ad mapa: neni to spatna implementace ;) my mame treba nacachovanou celou mapu, takze muzes jezdit tak rychle jak dovedes scrollovat a nic se furt nenacita, jako u konkurence, coz me pride jako hypervoser... u nas vidis porad vsechno... jen armady se objevujou tak jak se sosaj... a je to uvnitr narvany vychytavkama, aby to malinky, uvidis sam...
CYBERWOLF --- 10:38:03 16.6.2011
TRANCEWARP: namitka - tahani cele mapy ne(g)zipovanym soapem vs. zazipovanym proprietarnim nesmyslem neni argument - to je spatna implementace. Tvrzeni, ze je flash 5 let vepredu oproti jinym technologiim je zas PR.
TRANCEWARP --- 10:33:08 16.6.2011
mimo to, jak byste resili treba komunikaci? my pouzivame otevrenej protokol AMF, kterej ma v sobe flash zakompilovanej a je diky tomu pekelne rychlej a datove nenarocnej... zkouseli sme na zacatku treba SOAP a to je opravdu vtip, pak ma jeden dotaz na mapu klidne 20MB, v AMF se zipovanim min jak 200kb

flash je o 5 let vepredu proti jinejm technologiim a je to nejlepsi nastroj na vyvoj neceho takovyho... averze vuci nemu prameni hlavne z toho, ze v nem programuje spousta prasat a delaj neskutecny kokotiny v kodu a taky proto, ze ho lidi pouzivaj na veci, na ktery neni urcenej...
CYBERWOLF --- 10:33:07 16.6.2011
Jinak pokud jde o flash, tak ja bych se na to skrz prsty nedival - spoustu veci se v tom da udelat lepe a jednoduseji nez v canvasech (alespon do doby, nez na to nekdo udela nejaky kvalitni framework) a je to bezne rozsirena technologie. V soucasnosti mi prijde volba flash/canvas ciste jako otazka osobnich preferenci, rok zpatky by mi flash prisel jako racionalni volba.
TRANCEWARP --- 10:29:18 16.6.2011
ETHAN: jojo, je super resit pak kazdou vec na X browserech... od 98 sem delal weby, ne diky, zlatej flash ;) udelam to jednou a je to tak, jak sem to udelal a je to pixel perfect...

html5 je na bannery taky slava za to a diky tomu se flash muze pouzivat na to, na co je, tzn. slozity downlodable fat client aplikace ;)

CYBERWOLF --- 10:29:06 16.6.2011
AVATAR: Ja to vzdycky resil existenci/neexistenci souboru a overenim jeho stari (tj. kdyz je moc stary, asi se neco stalo a nesmazal se a lock tedy neplati - smaznu, udelam novy, jedu). Flock me pouzit nikdy nenapadlo (blby je, ze si s tim neoveris, jak dlouho je lock aktivni). Ja bych se mozna vykaslal na sleepy a nechal skript bezet jen kratsi dobu (max_execution_time, zpracovat omezeny pocet radek atd.). Sleep je sice fajn, ze skript nevytezuje procesor, ale uz neni fajn z toho pohledu, ze si porad drzi pamet. Ale to chce vyzkouset na konkretnim reseni, neda se rict, ze je lepsi pouzivat/nepouzivat sleep
AVATAR --- 23:43:36 15.6.2011
TENCOKACISTROMY: jj php. Me zajima na cem by to teoreticky mohlo vyhnit a co by mohlo zabranit dalsimu spusteni po te minute. Demoni jsou prima, ale momentalne mimo me moznosti. Kdybych mel mesic casu se tomu venovat, tak mozna. Jenze jsem tezce ve skluzu :(
TENCOKACISTROMY --- 23:37:27 15.6.2011
AVATAR: Dekuji kapitane, ze jsi jim to vysvetlil :).

AVATAR: To mas v php? My jsme nekonecnou smycku resili vlastni sluzbou (demonem), ktera ma vic vlaken. Ve vedlejsim vlakne bezi ta nekonecna smycka, "hlavni" vlakno kontroluje zda to "vedlejsi" bezi a neni zaseknuty/shozeny a pripadne ho spusti znovu.

Do toho ted chci mit jeste jednoho demona, kterej kontroluje zda ta "hlavni" sluzba bezi a pripadne ji spusti.

Driv jsem rucne spoustel smycku parkrat za den az za tyden. Ted uz si ani nepomatuju, kdyz jsem ji spoustel rucne kvuli tomu, ze by spadla.