úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
09/2004
06/2004
HRY
»
online hry
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako
vlastní
?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě
COKOLI
)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
TENCOKACISTROMY
---
11:02:21 16.6.2011
CYBERWOLF
: Nedostanes, ten AMF je uspornejsi (i kdyz ma svy mouchy - jako treba 29bitovej integer - WTF???), a hlavne se umi rychlejc parsuje zpet na data (kvuli optimalizaci ve flashplayeru).
Ale prestanme tu resit pitomosti jako html vs. flash. To je stejne o nicem.
CYBERWOLF
---
10:57:46 16.6.2011
2 odpovědi
TRANCEWARP
: nj, ale kdybys ta data posilal misto negzipovaneho soapu treba gzipovanym jsonem (nebo csv?), tak se na tech skvelych 200kb dostanes taky :)
TRANCEWARP
---
10:54:09 16.6.2011
^
CYBERWOLF
: on je vepredu... ja sem jeden z nejvetsich flash hateru, se na me zeptej v adobe komunite ;) kritizuju co muzu, jelikoz znam tolik chyb, co to ma, ze malokdo tak moc krici... ale realne je opravdu hodne daleko... silverlight je o dost vic nahovno, postrada vyvojovy nastroje v takovym podani jako vod adobe (ac furt padaj) a ma malou penetraci... navic je ble ;)
ad mapa: neni to spatna implementace ;) my mame treba nacachovanou celou mapu, takze muzes jezdit tak rychle jak dovedes scrollovat a nic se furt nenacita, jako u konkurence, coz me pride jako hypervoser... u nas vidis porad vsechno... jen armady se objevujou tak jak se sosaj... a je to uvnitr narvany vychytavkama, aby to malinky, uvidis sam...
CYBERWOLF
---
10:38:03 16.6.2011
^
TRANCEWARP
: namitka - tahani cele mapy ne(g)zipovanym soapem vs. zazipovanym proprietarnim nesmyslem neni argument - to je spatna implementace. Tvrzeni, ze je flash 5 let vepredu oproti jinym technologiim je zas PR.
TRANCEWARP
---
10:33:08 16.6.2011
^
mimo to, jak byste resili treba komunikaci? my pouzivame otevrenej protokol AMF, kterej ma v sobe flash zakompilovanej a je diky tomu pekelne rychlej a datove nenarocnej... zkouseli sme na zacatku treba SOAP a to je opravdu vtip, pak ma jeden dotaz na mapu klidne 20MB, v AMF se zipovanim min jak 200kb
flash je o 5 let vepredu proti jinejm technologiim a je to nejlepsi nastroj na vyvoj neceho takovyho... averze vuci nemu prameni hlavne z toho, ze v nem programuje spousta prasat a delaj neskutecny kokotiny v kodu a taky proto, ze ho lidi pouzivaj na veci, na ktery neni urcenej...
CYBERWOLF
---
10:33:07 16.6.2011
Jinak pokud jde o flash, tak ja bych se na to skrz prsty nedival - spoustu veci se v tom da udelat lepe a jednoduseji nez v canvasech (alespon do doby, nez na to nekdo udela nejaky kvalitni framework) a je to bezne rozsirena technologie. V soucasnosti mi prijde volba flash/canvas ciste jako otazka osobnich preferenci, rok zpatky by mi flash prisel jako racionalni volba.
TRANCEWARP
---
10:29:18 16.6.2011
ETHAN
: jojo, je super resit pak kazdou vec na X browserech... od 98 sem delal weby, ne diky, zlatej flash ;) udelam to jednou a je to tak, jak sem to udelal a je to pixel perfect...
html5 je na bannery taky slava za to a diky tomu se flash muze pouzivat na to, na co je, tzn. slozity downlodable fat client aplikace ;)
CYBERWOLF
---
10:29:06 16.6.2011
AVATAR
: Ja to vzdycky resil existenci/neexistenci souboru a overenim jeho stari (tj. kdyz je moc stary, asi se neco stalo a nesmazal se a lock tedy neplati - smaznu, udelam novy, jedu). Flock me pouzit nikdy nenapadlo (blby je, ze si s tim neoveris, jak dlouho je lock aktivni). Ja bych se mozna vykaslal na sleepy a nechal skript bezet jen kratsi dobu (max_execution_time, zpracovat omezeny pocet radek atd.). Sleep je sice fajn, ze skript nevytezuje procesor, ale uz neni fajn z toho pohledu, ze si porad drzi pamet. Ale to chce vyzkouset na konkretnim reseni, neda se rict, ze je lepsi pouzivat/nepouzivat sleep
AVATAR
---
23:43:36 15.6.2011
TENCOKACISTROMY
: jj php. Me zajima na cem by to teoreticky mohlo vyhnit a co by mohlo zabranit dalsimu spusteni po te minute. Demoni jsou prima, ale momentalne mimo me moznosti. Kdybych mel mesic casu se tomu venovat, tak mozna. Jenze jsem tezce ve skluzu :(
TENCOKACISTROMY
---
23:37:27 15.6.2011
^
AVATAR
: Dekuji kapitane, ze jsi jim to vysvetlil :).
AVATAR
: To mas v php? My jsme nekonecnou smycku resili vlastni sluzbou (demonem), ktera ma vic vlaken. Ve vedlejsim vlakne bezi ta nekonecna smycka, "hlavni" vlakno kontroluje zda to "vedlejsi" bezi a neni zaseknuty/shozeny a pripadne ho spusti znovu.
Do toho ted chci mit jeste jednoho demona, kterej kontroluje zda ta "hlavni" sluzba bezi a pripadne ji spusti.
Driv jsem rucne spoustel smycku parkrat za den az za tyden. Ted uz si ani nepomatuju, kdyz jsem ji spoustel rucne kvuli tomu, ze by spadla.
<<
<
>
>>