Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CYBERWOLF --- 13:58:08 15.6.2010
...a dalsi vec je HW ma omezenou zivotnost :)
CYBERWOLF --- 13:57:04 15.6.2010
TENCOKACISTROMY: Pokud mas prilis zravy SW, tak i kdyz pridas vykon HW, tak kazde zvyseni navstevnosti ti z toho zvyseneho vykonu ubere vic, nez kdyby slo o SW optimalizovany. Treba vrazis tech 20k do RAM a disku, takze problem nyni vyresis i s rezervou, ale za rok bude zpatky, protoze tam leze vic lidi a budes muset znovu volit mezi 20k za HW nebo 50k za optimalizaci. A za rok zas.

Takze v dlouhodobem horizontu (kdyz budeme pocitat se slusnym rustem) se vyplati spis ta optimalizace (samozrejme zalezi pripad od pripadu, tezko se to da brat obecne)
TENCOKACISTROMY --- 13:09:19 15.6.2010
CYBERWOLF: Co cini hw zdroje docasnymi oproti sw optimalizaci?
CYBERWOLF --- 12:19:09 15.6.2010
Ja bych radsi investoval do optimalizace, protoze hardwarove zdroje jsou docasnym resenim.

Na druhou stranu je potreba rict, ze optimalizovat se taky neda do nekonecna, ale tak zkusit by se to melo.
TENCOKACISTROMY --- 11:24:44 15.6.2010
CYBERWOLF: Nekdy to tak ale skutecne je lepsi (zduraznuju to "nekdy"). Ja jsem na obou stranach barikady - jak vyvojar, kterej chce ten system vymazlit, tak clovek, kterej to plati. A kdyz vim, ze to je reseni pro XY a zatez budy YZ, tak proste kalkuluju s tim, jestli mam dat 50k vyvojarum za optimalizaci nebo 20k za vetsi RAMku nebo dalsi disk.
CYBERWOLF --- 11:18:29 15.6.2010
TENCOKACISTROMY: veci jako ze je lepsi koupit vykonejsi hardware nez vyladit vykon program (query/cehokoliv) prede mnou vubec nerikej ;)

Pro zajimavost, databaze, ve ktere se zrovna hrabu by se z daneho vyctu vesla tak akorat do tech 64GB (no, vesla by se do 32, ale uz prakticky nic vic) a uprime receno ta databaze jeste neni az tak velka...
??? --- 11:04:40 15.6.2010
Jojo, do hry je potreba investovat. Kuprikladu ja ze sveho stareho testovaciho atoma udelala dual atom na otestovani vice threadu.
Dokonce pamet se zvysila o 1gb :DDD Velka investice, snad se mi to za 10 let az do doprogramuji i vrati :DDD
TENCOKACISTROMY --- 10:37:26 15.6.2010
CYBERWOLF: Tak ona ta RAMka neni zas tak draha (oproti cene vyvojare/db specialisty) a v dnesni dobe 64bitovejch serveru s tou velikou pameti neni zadnej zasadni problem. Mit 16/32/64 GB RAM sice neni uplne bezny, ale na druhou stranu to taky neni zadny zavratny mnozstvi.
CYBERWOLF --- 10:32:40 15.6.2010
Tak nejak jsem na to natahovani do pameti vzpomel, kdyz jsem se ted hrabal v databazich a kdyz vidim celkovou velikost databazi v radech GB, tak mi to prijde jako celkem nerealne, aby se skutecne drzelo v pameti vsechno (ve vetsine pripadu aplikace skutecne pracuje s drtivou vetsinou databaze). Mohlo by to fungovat s DB co ma par stovek mega, ale u velkych DB si to nedokazu predstavit.
??? --- 10:24:18 15.6.2010
TENCOKACISTROMY: Hmm :) tak tohle asi pgsql nema :) Teda aspon myslim..