úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
09/2004
06/2004
HRY
»
online hry
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako
vlastní
?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě
COKOLI
)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
TENCOKACISTROMY
---
12:06:19 9.6.2010
CYBERWOLF
: A to se tyka kteryho db stroje?
CYBERWOLF
---
12:01:31 9.6.2010
Jen tam mimochodem, trochu jsme ted resili cachovani SQL dotazu a tak nejak vyplynula takova (nakonec docela zrejma) vec a to ze query cache se invaliduje pokazde, kdyz se tabulka zmeni (struktura, nebo obsah). Me tak napadlo, ze to je v pripade webovych her docela pruser, protoze pripadu, kdy se nejaka data pouziji vic nez jednou do chvile, nez do tabulky nekdo zapise bude opravdu malo.
Je tedy pravda, ze pokud bude dotaz dobre napsany, probehne rychle i bez cache, ale i tak mi to pripada jako oskliva neprijemnost :(
???
---
10:57:13 8.6.2010
CYBERWOLF
: Nojo, klikaci :D Tak tam bych udelala rozdil mezi "posledni refresh" vs "posledni skutecna zmena"
CYBERWOLF
---
10:49:34 8.6.2010
???
: To vypada jako docela dobry napad, ale pokud jde o pocitani neprihlasenych hracu, tak pocitej s tim, ze lidi hrajici z prace (obzvlast ti pracujici na nejakych mene frekventovanych mistech nebo statni sprave) budou prihlaseni porad a pokud nekdo vymysli nejaky helper, tak nebude ani ta minutova neaktivita:)
???
---
9:51:59 8.6.2010
Tak jsem na to asi prisla :) Vsechny subjekty patri nekam na mapu. Pokud se zmeni na nekom, kdo ma uz vypocitanou predikci, jednodusse vezmu vsechny subjekty se vztahem na dane policko v mape a uplne vsechny prepocitam. Teoreticky by se melo jednat o 50-200 radku, worst case scenario max 1000. A pokud to predelam na paralelni vypocet, tak by to mohlo byt dopocitane za chvili.
K tomu optimalizace stylu a) pocitej neprihlasene hrace b) pocitej par minut po hracove neaktivite.
Tahy budou radove 1-2h, v rychlem rezimu treba 30 minut. Takze cas na propocet urcite bude.
TENCOKACISTROMY
---
15:00:01 7.6.2010
CYBERWOLF
: Ja mam zkusenosti hlavne s MSSQL, ale tenhle pristup mi pripada pomerne jednoduchej a efektivni, tak jsem si rikal, ze by to mohli implementovat i ostatni stroje. Ale hlavu na spalek, bych za to nedal :)
???
---
14:59:05 7.6.2010
Hm, diky za tipy. Dedeny tabulky v praci pouzivame a ani vlastne nevim proc :)
CYBERWOLF
---
14:57:15 7.6.2010
TENCOKACISTROMY
: mam za to, ze tohle dela jenom MSSQL :)
TENCOKACISTROMY
---
14:55:21 7.6.2010
CYBERWOLF
,
CYBERWOLF
: Jj, s tim souhlasim.
TENCOKACISTROMY
---
14:54:58 7.6.2010
???
: Nemyslim radky, ale stranky. Napr. MSSQL (ale u ostatnich to bude imho stejne) si tu tabulku rozdeli na jednotlivy casti (= stranky) o velikosti X radku. Kdyz pak delas nejakej update zamykaj se jen ty stranky, kde se neco updatuje. Kdyz updatujes na zaklade sloupcu, ktery maj indexy tak se ti i rychle vyhodnotej stranky, ktery se maj zamknout. Navic si u transakci muzes (zase - neznam moc dobre postreges, ale urcite to bude umet) nastavit, aby se ti to lockovalo jenom pro zapis, ne pro cteni.
Jestlize mas velky mnozstvi ruznejch typu objektu, spis nez nejakou univerzalni strukturu o par tabulkach pro ulozeni vseho bych pouzil "dedeny tabulky", ktery by byly jakoby tridy (class v OOP). Tim by jsi cekani na zamky docela dost omezila.
<<
<
>
>>