úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
09/2004
06/2004
HRY
»
online hry
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako
vlastní
?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě
COKOLI
)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
CYBERWOLF
---
14:55:46 18.3.2010
???
: Tak ja jsem teda sveho casu taky v RD ctvrt hodiny pred pulnoci paktoval a kdyz mi spadnul net a zadne zapaktovani nebylo tak jsem se div nevesel:) Ale nemyslim si, ze by to bylo to, co by me na RD tahlo, ale spis ze mi nevadilo to delat proto, ze me ta hra tak brala.
Jinak automatizace jako "premium feature" je docela dobry napad - rozhodne je to prakticke
???
---
13:11:28 18.3.2010
BTW mela jsem moznost se podivat na betu
http://dobyvatel.nova.cz/
a docela me to chytlo. Princip milionare ve flashi.
???
---
13:04:17 18.3.2010
CYBERWOLF
: To mam take vyresene. V zakladni verzi bez skriptu, v premium bude skripty nabizet sama hra aneb mikroplatby v akci :)
Ja vim, ze je to tezky si to predstavit, ale kdyz tomu propadnes, tak je to super. Akorat zbavit zavislosti chvili trva. Byla jsem takhle kdysi zavisla na Overlandu, asi 2 roky mi trvalo nez jsem to prestala hrat. Ted uz si na zavislost davam pozor. Nedavno me chytnul Dolumar, ale jakmile jsem zacla byt zavisla a vstavala kvuli utokum s nejsilnejsi alianci v noci (abych pak zjistila, ze na me jde jen 1 vojak), tak jsem to taky prerusila.
V zavislosti vidim stroj na penize :) No, snad tu svoji hru dodelam do 10 let, abych si tuhle teorii mohla potvrdit :DD
CYBERWOLF
---
10:26:41 18.3.2010
Jinak jeste k flowtimu - farmville jasne dokazuje, ze je to cesta, kterou je mozne jit a hodne lidem se to bude libit. Me ale tyhle veci naopak desne vadi. Predstava, ze bych mel kvuli hre natahovat budik je usmevna. Mozna proto existuje rada automatizacnich skriptu, ktere za vas sklizi, klikaji a vubec resi tyhle ubijejici rutiny.
Na druhou stranu, proc nenavrhnout hru tak, aby byla dostatecne automatizovatelna sama o sobe a zadne takove skripty nebyly potreba?
CYBERWOLF
---
9:56:18 18.3.2010
PoxNora funguje bez facebooku, ale panove v sony se rozhodli, ze na facebooku mohou ulovit spoustu novych uzivatelu - a asi maji pravdu.
Jinak jsem si precetl clanek liknovany pod clankem co psal
MICTECH
a mam pocit, ze to je opravdu trefna analyza hrani na fb. Sice je to cteni na dlouhe zimni vecery, ale stoji za to:
http://www.gamasutra.com/blogs/TadhgKelly/20091218/3665/Zynga_and_the_End_of_the_Beginning.php
???
---
12:31:37 17.3.2010
Kdyz pominu takove "drobnosti" jakoze si lidi kupuji bonusy/perky/whatever za normalni penize, tak zakladem pro takovou hru je jeji "casove rozvrzeni". Myslim, ze je mozne udelat i nesocialni hru (me osobne obtezuje zadat nekoho aby mi poslal drevo na stavbu, protoze je soused) a jako zaklad vidim ve flowtime (napr. tah kazdou hodinu). To nuti uzivatele se porad vracet ke hre, vstavat ve 4 rano (kvuli shnilym mrkvim nebo utoku trollu). Cas tam dela uzivatele zavislym, perky/bonusy ho tam jen udrzuji dal.
Hry typu RD2 (prepocitani kazdou noc) uz povazuju za historii, ale treba ta poxnora by mohla klidne fungovat i bez facebooku (nehrala jsem ani jednu hru fb, tak jen predpokladam :) )
MICTECH
---
12:29:45 16.3.2010
(
+1
)
CYBERWOLF
:
http://www.lupa.cz/clanky/kam-jsme-to-dopracovali-hra-desetileti-farmville/
CYBERWOLF
---
12:10:25 16.3.2010
Zda se mi, ze v posledni (delsi) dobe se oblast webovych her cim dal vic orientuje na socialni site - predevsim tedy facebook. Je to celkem pochopitelne - na socialnich sitich je spousta lidi a podminky pro sireni tech her jsou idealni. Na druhou stranu, aby mohli hry v tomhle prostredi fungovat, musi mit nejak zabudovany ten socialni aspekt a vyporadat se s omezenimi a problemy, ktera s sebou ta ktera sit prinasi (a pokud muzu soudit, facebook je fuj).
Jak to tak vypada, uz se na FB stehuji i drive "nesocialni" veci:
http://www.socialtimes.com/2010/03/sony-online-entertainment-launches-poxnora-for-facebook-promises-more-games/
Co si o tom myslite? Ma trend protojovani webovych her a socialnich siti budoucnost? Je to dobre? Zmizi jednoho dne "nesocialni" hry?
CYBERWOLF
---
17:40:45 11.2.2010
???
: Dolumar API vypada docela jednoduse, presto uzitecne.
MICTECH
---
17:04:47 11.2.2010
CYBERWOLF
: Pokud mas na mysli takovehle addony, tak bych to nevidel tak spatne, protoze nepotrebujes definovat nejaky slozity animace.
Takze pro kazdou takovou vec vytvorit rozhrani a uz to frci, jak na bezicim pasu :)
<<
<
>
>>