Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CHARLEZ --- 20:27:45 14.3.2008
WEWERKA: tomuhle se neda nez fandit, ID JORERU ma rozpracovane neco podobne, mozna by to byl zajimavy rozhovor ...
CYBERWOLF --- 9:10:48 10.3.2008
ARNIE: nj, treba http://www.genleo.net/ vypada uplne uzasne, akorat ze i pouha registrace je porod a vevnitr je to engine pouzitej asi na 150 her a po prihlaseni uz to tak hezky nevypada:)
ARNIE --- 4:51:41 10.3.2008
WEWERKA: Ja chci videt ty draky jak si stavej to klenotnictvi a nosej si ty kytky na rande :)
ARNIE --- 4:49:28 10.3.2008
TOMG: Ty jo tady se to nejak rozjelo... No koncepce je hotova uz celkem dlouho. Problem je, ze jsem nenasel zpusob jak programatora motivovat. Zkousel sem vsechno od penez po vyhruzky :) a je to proste marny. Takze ted hledam nahradu. Site jsou rozhozeny tak uvidime. Na pristi tejden mam zase nejaky schuzky :)
Jinak hra urcite musi vypadat hezky, aby hrace zaujala a vubec to zkusil. Aby ho to stihlo zacit bavit :) Ale nejdulezitejsi je samozrejme obsah a ten mi u soucasnych webovek prijde spatnej....
??? --- 13:46:24 8.3.2008
CYBERWOLF: Kazdy hrac ma mesta, uzemi a tak. Zbytek jsou (resp. nekdy v budoucnu budou) bezne zalezitosti jako boj, aliance, magie, spionaz atd.
Delam to v postgresql a zatez tam opravdu bude velika. Hlavne prepocet tahu je uz ted sileny :) Zase na druhou stranu uz ted nepocitam s tim, ze by to nekdy hralo najednou 10k lidi jako travian nebo RD. Radove tak 100-200 lidi na server.


TOMG: Jojo, porad je to fantasy. Ten socialni model se pak da aplikovat na lidi/elfy/trapasliky/draky/zvirata.. proste na cokoliv :) Jen staci nakonfigurovat chovani dane rasy a je to.
Grafika jsem sehnala, neco mi nakreslil a pak jsem na to asi 2 roky nesahla a tak jsme se zase rozesli..
12 kralovstvi mi prijde moc omezujici. Par Youm a sem tam nejaky Sennin neni to co chci. Tady bude litat hodne magie a system parcel/bohatstvi mi se mi tam taky moc nelibi.
TOMG --- 11:43:32 8.3.2008
WEWERKA: No ja si pamatuju, ze to melo byt fantasy a shanela si grafika. Nebo i tohle, co skutecne zni jako urcita varianta sims, je fantasy?
Co to hodit do sveta 12. kralovstvi? :)
CYBERWOLF --- 11:21:47 8.3.2008
WEWERKA: Takze si proste stavis nejake mesto a tam mas lidicky a potrebujes, aby nejak zili a pracovali atd., chapu to spravne? A jaka je interakce mezi hraci?

no, jak to tak ctu, tak zacinam mit pocit, ze pokud to bude hrat vic jak 10 lidi naraz, tak to zabije server:) V cem to programujes?
??? --- 11:06:25 8.3.2008
CYBERWOLF: Sims jsem nikdy nehrala, tak nevim.
Ja tu mam rozpracovany socialni system, ktery se v podstate udrzuje bez hrace skoro sam.
Jsou tam takove vychytavky jakoze lidi chodi na rande. Cim dele s nekym chodi, tim vetsi sance je na svazek. Taky muzou na rande donest nejakou luxuries tzn. treba kytku. Tim jim vzrusta sance. Kytky se prodavaji v kvetinarstvi a pokud hrac tuhle budovu postavi, automaticky si postavicky zacnou kytky kupovat. Teda za predpokladu, ze na to maji atd. Ale hrac nebude vedet jak moc zvysuje sanci na svazek tim, ze postavi kvetinarstvi vs ze postavi treba klenotnictvi.
Kazda postavicka resp. typ postavicky ma svoje socialni jistoty smichane dohromady s povahou. Vychazi to cele z maslovovy pyramidy potreb. Tzn. postavicka nemuze mit deti dokud nema kde bydlet a co jist. Tady kdyz se to vymyslelo, tak jsme narazili na jednu pamatnou vetu: jake socialni jistoty ma drak? :)))
No proste je to na prvni pohled normalni strategie. Jen se to uvnitr chova samo a hrac do toho nevidi jako v ostatnich hrach. Tim myslim, ze hrac nebude vedet kolik je presny bonus za tohle a tamto, ale bude vedet, ze je neco spatne. Treba tahle postavicka nepracuje, protoze jeji zdravotni stav neni dobry. Presneji to bude ale vedet az kdyz zamestna felcare.
Kdyz jsem delala prvni verzi, tak se mi smali, ze bych si taky mohla kazdou postavicku pojmenovat. No a tak proc ne ze jo :)) Ted ma kazda postavicka jmeno, vek, spousty vlastnosti, svuj majetek, zbrane, domov, potreby atd atd. Postavicky i umiraji. Je to proste mala silenost :) Treba jeste dodneska nejsem rozhodnuta jestli budou postavicky jist typ jidla Pecivo nebo to budou housky, rohliky, chleba s tim, ze kazda komponenta bude mit prepocet na zasyceni.
CYBERWOLF --- 9:34:20 8.3.2008
WEWERKA: to zni jako webbased Sims:)
??? --- 18:51:47 7.3.2008
TOMG: Nazdar :) Totalne stagnuje. Obcas na tom zapracuju, ale do 3 let to urcite naprogramovany nebude :))
Ted momentalne jsem zacla rozmnozovat radky v db (lidi). Normalne mi chodi na rande, berou se a delaji deti :) Po odladeni drobnosti jako incest mezi sourozenci to vypada jako dobre fungujici system :))