Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CYBERWOLF --- 13:19:19 27.8.2007
Jen pro zajimavost - jeden muj znamy udelal jednu docela povedenou webovku. Je to neco jako Monopoly a osobne ji povazuji za velice zabavnou. Posudte sami ;)

http://www.webgame.hoskmap.com/
GOSHEWAN --- 15:31:51 1.8.2007
// OT

Nabízím na prodej svůj TRAVIAN účet na serveru S1. Vím že je to je proti pravidlům, ale je mi líto ho jen tak smazat a nikdo z kamarádů o něj nemá zájem.

Odlétám za nějakou dobu na 20 dní pryč a rád bych se ho do té doby zbavil. V momentální chvíli nemám žádné nepřátele, jeden osobní NAP.

Na účtu je:
10 vesnic, celková populace 7127, celkem jsem 106. a v DEF jsem 5.
Nejmenší vesnice má 283, největší 943 a průměr je těch 700.
Ve všech vesnicích dokončuji rezidence na level 20 a akademie level 20 pro výzkum Náčelníků. Mám teď 2 volné sloty (myšleno v počtu KB), v okolí je několik celkem slibných vesnic na zabrání.
Jednám o přestupu do wingu Radegastu (to jen z toho důvodu že hlavní frakce je již plná).
Jako hlavní vesnici mám multicrop, ostatní mají tržiště na max a obchodní kancelář level 14 (= 1800 surovin na jednoho obchodníka)

Jednotky:

4629 Phalanxy (vesměs level 20 DEF)
1718 Slídiči (vesměs level 20 DEF, level 15 OFF)
1436 Druidi jezdci (level 20 DEF)
1791 Haeduani (level 19 DEF, level 16 OFF)
50 Dřevěná beranidla
60 Válečný katapulty
1450 Theutates Blesk (level 14 OFF, multicrop)
1 TT Hrdina level 16, 12.4 OFF bonus, 40 regen, 1425 útok

Celkově oázy mám:
2x železo
1x obilí + hlína
1x dřevo
1x hlína
1x dvojité obilí
a u multicropu mám dvojité obilí + "obyč" obilí

Ve všech vesnicích mám level 20 palisádu kromě té nejmenší, jinak skoro všude 2x leevl 20 sklad a level 10 turnajové hřiště.

----------------

Celkově se jedná o DEF účet, mám dobré vztahy se sousedy a žádné nepřátele. V nejbližší době ovšem dojde plus účet (míněno bonusy na produkci).

Cena dohodou v poště, můžu poslat screenshoty, ale nerad bych někomu dával zástupce nebo nedejbože přímý přístup.

//OT
MICTECH --- 15:28:22 12.6.2007
CHARLEZ --- 15:20:43 12.6.2007
EZECHIAS: mozna by se hodilo nejake info .... jsem paranoidni a neotviram kazdej link (kupodivu nejsem jediny toho druhu)
EZECHIAS --- 12:56:04 12.6.2007
Agitace :] Travian
CYBERWOLF --- 9:20:49 17.8.2006
JONKA3: diky za reakci:]

Ja bych zrovna moc nechtel kopirovat svet dooma, spis bych cerpal jen z toho nametu. O boji na ruznych planetach (a v pekle) jsem taky uvazoval (zatimco Mars by byla vyslovene prvni linie, Zeme by byla v klidu - alespon nejaky cas). Pokud jde o doomovou literaturu, tak jsem videl i jeden cesky preklad a zjistil jsem ze to cist nemuzu (kdyz jsem nahledl na nekolik mist tak jsem si po precteni pul odstavce rikal, jestli si ze me nedelaj srandu a uplne me uzemnila zadni strana, kde psali ze chteji vytvorit novy epicky vesmir :D ). RPG prvky bych omezil - je to dost narocne - a boje bych pojal ve vetsim meritku, obdobne jak je to u vetsiny webovek zvykem (ale zase ne tak ze se na kazde strane stretne 100 000 vojaku - rekneme par stovek).
Dungeonove mise nejsou tak spatny napad, ale otazka je jestli by se tim zas nepohrbil prvek multiplayeru... spis jako takovy doplnek.
S cim si docela lamu hlavu je, jak zajistit pohyby. Abstraktni prostor se mi nelibi, ale udelat mapu zeme, marsu (a pripadne dalsi hroudy, kdyby se to rozrostlo) mi prijde zbytecne narocne...
JONKA3 --- 21:15:27 16.8.2006
CYBERWOLF: v pohode, mam jeste vetsi pauzu mezi mym postem a postem nekoho jineho :)

CYBERWOLF (workshop):
Me se ten napad urcite libi. Rozhodne bych byl zvedavy na jeho zpracovani i kdyz jsem nebyl kdovijaky doomovsky paran. Ma to z ceho cerpat, protoze kdyz to polozis do roviny ze mas vic marinaku muzes razem pridat rpg prvky vyvoje postav atd. Ja v tom treba vidim ze by se to dalo rozvijet smerem jak bylo rozjete UFO (prvni dily), ale vystrihal bych se jedne veci a to aby se magie a jine 'nove technologie' vmisily do puvodni atmosfery tak, ze by tam sice bylo "vsechno" a bylo by to "uzasne" ale ztratila by se puvodni chuť Dooma. Mozna bych doporucil precist si nejakou knizku z toho prostredi, i kdyz bude v anglictine a i kdyz nebude mit nejakou valnou literarni hodnotu, ale prave kvuli nasani atmosfery to muze byt prinos.
Co se tyce tech cilu. Co treba ze by se boj rozsiril na ruzne planety a slo by o ovladnuti tech planet pripadne o znemozneni nepriteli uskutecnit svuj zamer. Treba by se dalo se svymi teamem chodit do ruznych "dungeonu" plnit mise, ty mise by nebyly hrac proti hraci, ale hrac proti opacnemu prostredi, takze by sis je moh odehrat v klidu bez potreby reakce druheho hrace, samotne boje by pak byly na soubojich marinaku a pekelniku vycvicenych v techto misich.. Urcite je vice moznosti, to me jen tak napadlo.
Co se tyce tech rozdilnych surovin, udelal bych spis jednu surovinu spolecnou a zbytek rozdilnych. V te jedne bys primo souperil o mnozstvi v tech ostatnich by ti stacilo tomu druhemu skodit.
Celkove je to fajn napad ,)
CYBERWOLF --- 10:51:31 16.8.2006
tak ne no, byl to jenom napad...
CYBERWOLF --- 8:25:19 15.8.2006
ok

WORKSHOP

Nedavno jsem dostal takovy napad zpracovat dooma jako tahovou strategii. Zni to celkem prastene, ze? Ale predstavte si podobnou zapletku, ale pouze ze by to tam ten jeden marinak vsechno nevystrilel a nezachranil. Otevreny konflikt mezi lidstvem a peklem.
A ted, co je na tom zajimave. Ackoliv hororu moc neholduji, tak si myslim, ze doomovske tema je vcelku zajimave a kdyby se prevedlo do sirsiho kontextu bylo by jeste zajimavejsi. Predstavte si, ze mate na starosti mesta (pevnosti, ukryty) lidi, kteri se snazi prezit najezd demonu. Zkoumate nove technologie a to i ve sci-fi zcela netradicni obory (demonologie, exorcismus), ovladnete magii a psioniku a snad, s trochou stesti, poslete ty potvory tam, kam patri.
Z druhe strany zas pachate co nejvetsi zlo (cili neni tak dulezite obsadit zemi, jako jeji obyvatele co nejvic potrapit), ovladate ruzne lidske vymysly (aneb postavte si sveho cyberdemona).
Vyvoj je ve fazi 0% zatim si spis pohravam s tim napadem. Predevsim bych to chtel pojmout tak, ze demoni a lide budou absolutne odlisni ve vsem, vcetne ziskavani surovin (i surovin ktere ziskavaji) a vubec stylem hry. Take bych rad urcil nejake hlavni cile, cili ne jenom nasyslit, nazbrojit, rozbit a zas od zacatku, ale postupne ziskavat na sile a nakonec splnit nejaky ten hlavni cil.

takze, co si o tom myslite?
JONKA3 --- 23:54:24 14.8.2006
btw klidne sem hodte taky svoje veci at muzu taky neco komentovat :)