Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CYBERWOLF --- 12:13:18 11.8.2006
JONKA3: No dopadlo to bidne:( Nicmene jeste neni vsem dnum konec a treba se mi to jednou podari vzkrisit.

Pokud jde o workshop, je to bezva napad - dokonce to byl i jeden z cilu tohohle tematu. Ted jde o to jak to rozjet.
MICTECH --- 11:50:30 11.8.2006
JONKA3: sam mam napad na webovky, ale nikdo by je nehral, i kdyz jejich myslenka je genialni
CHARLEZ --- 11:31:18 11.8.2006
JONKA3: s tim workshopem bych byl i pro, i kdyz moje napady uz mi byly natolik zkritizovany, ze sem je malem zahodil :)

BTW na jekem principu tedy funguji ty webovky, ktere nejsou o hamouneni a pouziti ....
JONKA3 --- 11:19:20 11.8.2006
CYBERWOLF: to zas podle me takovy problem neni. v soucasnosti uz existuje spousta her ktere tenhle princip uspesne ignoruji a pritom jsou zabavne. Sice cil hry ("nahamounit co nejvice") zustava povetsinou stejny, ale vedou k nemu jine cesty.

Abych se trosku vratil k topicu. Koukal jsem ze tady byla snaha rozjet nejakou konkretni webovku (cyberwolf), jak si dopadl?
Co takhle rozjet nejaky workshop myslenek a napadu, ze by kdokoliv sem mohl nahodit svuj napad a ostatni mu to "zdrbli", a treba by se ten colek dostal dal.. Muze to byt cokoliv od puvodniho nametu prez mechanismus hry az treba cile hry.
My jsme se znamyma taky pred par mesici neco zacali, ale zatim jsme se neshodli na nekterych principech, krom toho mam trosku odlisny pohled na vec, me by se treba nejaky workshop hodil, pac momentalne jsem ve sve myslence nejak zatuhl.
CYBERWOLF --- 10:46:18 11.8.2006
j, bohuzel spousta webovek - alespon pokud se jedna o strategie - je o tom nahamounit, nazbrojit, valcit, opravit a znova. Chtelo by to nejak rozbit tenhle zacarovany kruh
JONKA3 --- 10:43:54 11.8.2006
CHARLEZ: zajimave.. i kdyz barevne by to mohlo byt odladene lepe ,)
CHARLEZ --- 20:50:15 10.8.2006
JONKA3: svym zpusobem je to vzdycky ziskani materialu a jeho vyuziti .... i kdyz je to magic (prvne musis mit karticky nez je muzes pouzit)
nicmene zkus se kouknout treba na tohle: www.gothador.com, osobne to nepovazuju za nijak vyvazeny, vlastne skoro vubec, ale funguje to trosku jinak nez takovy RDcko
JONKA3 --- 15:10:54 10.8.2006
ja jsem z webovek zkousel akorat Evolution a teda nic xtra. O RD nebo Meliorannis sem akorat slysel z doslechu, ze zahranicnich se mi docela libilo Fall of Rome. Jestli jsou ale vsecky webovky postavene na principu vyharvesti, nakup, postav a znic (jako Evo) tak jsem o moc neprisel :) Budu rad kdyz me uvedete v omyl ,)

CYBERWOLF: taky si myslim. Jeste lepe by to pak mohlo byt omezeno hraci nebo rozumnym casem, neco jako Diplomacie.
CYBERWOLF --- 13:05:08 10.8.2006
ja si myslim, ze webovka by mela chytit co nejdriv, protoze vetsina lidi na to vleze v praci (ve skole, nebo jinde) z nudy a pokud se k tomu ma vratit, tak by to melo necim zaujmout uz od zacatku.
Hrat nejakou "sberatelskou karetni hru" po webu by nemuselo byt nezajimave, ale nedokazu si predstavit, jak to udelat
JONKA3 --- 11:45:09 10.8.2006
CHARLEZ: kdybych si mel vybrat do hry nejaky princip z Magicu tak by to spis bylo to, ze nenajdes zadnou univerzalni vyhravaci strategii a zalezi na tom jak tu svou strategii dokazes hrat. A i pak se najde nekdo jiny se svoji strategii, ktery tu tvou muze porazit.
Jak rikas, magic musis hrat, hrat a hrat aby ses nekam vyse dostal a trva to cca 3 az 12 mesicu podle jedince. Pro ucely webovky by bylo dobre kdyby dany jedinec dokazal hru ovladat a vytvaret vlastni strategie nejpozdeji tak po 2.-4. hre.