Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CYBERWOLF --- 13:05:08 10.8.2006
ja si myslim, ze webovka by mela chytit co nejdriv, protoze vetsina lidi na to vleze v praci (ve skole, nebo jinde) z nudy a pokud se k tomu ma vratit, tak by to melo necim zaujmout uz od zacatku.
Hrat nejakou "sberatelskou karetni hru" po webu by nemuselo byt nezajimave, ale nedokazu si predstavit, jak to udelat
JONKA3 --- 11:45:09 10.8.2006
CHARLEZ: kdybych si mel vybrat do hry nejaky princip z Magicu tak by to spis bylo to, ze nenajdes zadnou univerzalni vyhravaci strategii a zalezi na tom jak tu svou strategii dokazes hrat. A i pak se najde nekdo jiny se svoji strategii, ktery tu tvou muze porazit.
Jak rikas, magic musis hrat, hrat a hrat aby ses nekam vyse dostal a trva to cca 3 az 12 mesicu podle jedince. Pro ucely webovky by bylo dobre kdyby dany jedinec dokazal hru ovladat a vytvaret vlastni strategie nejpozdeji tak po 2.-4. hre.
CHARLEZ --- 10:21:54 10.8.2006
JONKA3: takze neco jako magic? hrat se to da po 20 minutach, ale byt mistm az po kdovi jak dlouhe dobe?
JONKA3 --- 0:02:40 10.8.2006
i kdyz ona intuitivnost je taky relativni pojem. Treba takovy Magic:tG jsem se ucil (z pravidel) vic nez pul roku a neprijde mi ze by byl neintuitivni. Zas kdyz udelas priliz ituitivni respektive jednoduchou zalezitost, tak se ti muze stat ze po x hrach najdes nejvodnejsi strategii, postupy pripadne uz se ztrati prostor pro vytvareni novych hernich situaci.
MICTECH --- 23:52:29 9.8.2006
CHARLEZ: podle me je dulezity aby jsi nemusel cist 100 strankovej manual o zakladnich principech hry
JONKA3 --- 23:50:47 9.8.2006
CHARLEZ: intuitivni je spravne slovo :)
CHARLEZ --- 20:16:54 9.8.2006
JONKA3: neslozity system, znamena ze nemusis sedet hodinu u excelu nez zalozis postavicku? nebo ti jde o intuitivnost?
JONKA3 --- 13:31:31 9.8.2006
CHARLEZ: jedno poradi podle me je
- strategie / rpg / adventura

druhe poradi je
- fantasy nebo stredovek / space / cyber a darkworld temata

jak bych sel (tvoril / hral) do cehokoliv, na zanru mi ani tak nesejde, ale hlavne aby to melo dobry herni system, ktery by byl neslozity, kombinacni a zabavny
CHARLEZ --- 19:46:13 9.7.2006
MICTECH: mas pravdu a nemas pravdu
da se udelat poutava strategie, stejne jako rpg; ale ne kazdej kdo hraje strategie pujde hrat rpg a naopak
slo mi spis o to jake je podle vas rozlozeni sil mezi hraci jednotlivych zanru (tedy tech co hraji nebo jsou ochotni hrat webovky)
MICTECH --- 19:31:21 9.7.2006
CHARLEZ: ozivit by to rozhodne chtelo...

podle me ani tak nejde co to bude za typ hry, ale o to jak bude pro hrace srozumitelnej interface a jaka bude hratelnost
co mam zkusenosti
www.meliorannis.cz je asi jedna z nejlepsich
webgame.cz je dobra, ma spousty dobry veci, ale interface je silenej a pro me desne neprehlednej
thecrims.com ze zacatku vypada dobre, ale stava se z toho velice rychli stereotyp...