Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?

kdo přijde

77 uživatelů půjde

hledání


STÁVKA PROTI VLÁDĚ změna ! 16.6.2011

http://fnf.cz/

Inciativa Freedom not Fear podporuje připravovanou stávku a další protesty odborářů proti takzvaným reformám současné vlády.

Připojte se ke stávce, podpořte protesty a případné blokády v ulicích.

Odboráři rozhodli, že se pondělní stávka v dopravě konat nebude. Stávku přesouvají na čtvrtek s tím, že bude od půlnoci do půlnoci, tedy 24 hodin.

http://www.ct24.cz/ekonomika/127042-zitra-stavka-nebude-bude-ve-ctvrtek-a-navic-celodenni/

Proč ČMKOS odmítá tzv. vládní reformy

S_TEJK
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
LALINA --- 13:27:34 17.6.2011
SEBEL: taky jsem chtěla reformy, ale neječela jsem jako hysterka měsíc po volbách, kde jsou ty refromy. Nějak si totiž myslím, že napřed bylo třeba udělat jiný věci a reformy udělat pořádně. Pořádně, víš? nejen to poslátat narychlo tak, aby mohli ti trapáci na ministerstvech mávat cáry papíru, jakože "vidíte, splnili jsme sliby, máme reformu".... práce kvapná málo platná a myslím si, než než špatný reformy ted, tak radši lepší za rok, dva. jenomže to už bude před volbama a to už by se vládě nechtělo riskovat... je to čistě jen účelovej , zpackanej domácák, ty takzvaný reformy.
SEBEL --- 13:23:30 17.6.2011
MARTA_KLOFACOVA: Ne, zavede se pořádný školný, aby na vejšku šli ti co chtějí studovat a ne ti co nechtěj makat.
SEBEL --- 13:22:07 17.6.2011
LALINA: Mě se ty tvoje "pojebaný reformy" taky týkají, ale já s nima povětšinou souhlasím. Když jsem šel k volbám volit, vybral jsem si reformy a bolestivou změnu oproti populistickejm kecům a dávání peněz těm co si je nezasloužej.

A jak bys je chtěla vyhodit? Tím, že půjde pár lidí do stávky? Těžko...
Tím že do ní půjde půl populace? To už by mělo šanci na úspěch, ale co ta druhá půlka, která s tebou nesouhlasí a chtějí to jinak? Budeš rozhodovat i za ně?
MARTA_KLOFACOVA --- 13:19:14 17.6.2011
SEBEL: lol a kdyz nebude na skolstvi tak se bude chodit do skoly az od patnacti? :D
LALINA --- 13:04:18 17.6.2011
SEBEL: ty pojebaný reformy budou platit jen pro někoho? to jsem nevěděla... jen pro odboráře? hm, tak proč se vzrušuju, žejo? ;-))

já idelaista? já říkám, že se musej vyhodit, vyhodit a vyhodit, dokud se nenaučej chovat. I ty samý lidi se dokážou chovat jinak, když jim dáš hranicea trváš na nich. I nejlepší lidi zvlčí, když jim dáš moc, prachy a necháš je bez dozoru....
Není třeba čekat, až se nějak sami darwinovsky vyvine slušnej druh politiků - to je pdole mě velkej idealismus.
Už dneska vidíš, že dorůstaj další generace mladejch a svěžích sviní , nemakačenků a sajrajtu, kterej nikdy nesahne na práci, ale bude zvanit a krást v politice.... takovej mladej Benda je jejich průkopníkem... kdepak, NIKDo se sám od sebe slušným politikem mezi smečku sviní nenarodí...
SEBEL --- 12:59:50 17.6.2011
KOUTLOSH: Je demokratické po demokratických volbách si jít protestovat na to co vláda dělá, když jsme jí k tomu většinově dali mandát? Já s tím co dělá s velké části souhlasím a s další části to bylo nevyhnutelné. Když není na důchody, musí se zvyšovat důchodový věk.
SEBEL --- 12:56:01 17.6.2011
LALINA: Jenže ten kdo protestoval včera byla lůza v rukou levicových politiků. Neprotestovali pro dobro Čechů, ale pro dobro svoje a to je špatně. Popírá to tu dobrou myšlenku nesouhlasu s tím jak vládnoucí garnitura funguje.
Jseš idealista. Oni neodejdou jinak než v rakvi. To my musíme vychovat ty další generace v lepším morálním kodexu než je teď všeobecně ve většině přijmán. Pak se možná za několik desítek let něco zlepší.-)
KOUTLOSH --- 12:36:03 17.6.2011
LALINA: Problém v žádném případě není v tom, že bychom tu demokracii neměli, ale že ji neumíme používat.

Uživatel Tholdrin pro Andor.cz:

To ano, ale to není chyba politiků v tomto případě. Máme jen to co jsme si zvolili a ti se snaží udělat vše pro to aby jsme je znovu zvolili. Což je asi i podstatou problému. Zde mysím sedí citát z V for Vendetta: "Hledáš-li viníka, stačí pouze pohlédnout do zrcadla."

Strany jsme si vychovali sami způsobem jakým volíme. Když člověk vidí a sleduje spousty diskuzí obou stran - a nejlépe tam kde se střetávají - tak vidí, že už dávno se nevolí někdo ale proti někomu. Vytvořila se duální, mírně triangulární rovnováha. Lidé vybírají pouze mezi stranami v "poledním menu" a ostatní ignorují i přesto, že ví, že je to špatná volba.
Jenže proč volit mezi dvěma zly, když na rozdíl od spojených států u nás nejsou legální jen dvě politické strany. Systém, který by rychle převychoval strany i politiky, by byl prostý. Řešení první úrovně je vykroužkovat ty, kterým svou duvěru nesvěříte. Připadně pak by stačilo stranu, která vás zklame (kupříkladu snahou obejít vaše preferenční hlasy) nevolit a najít (nebo vytvořit) si jinou, která reprezentuje váš náhled na svět. V hromadném provedení a stávajícím stylu by to znamenalo jednu věc. Především finanční krach starých velkých stran. Jsou těžce zadlužené a pokud by jim byl náhle odstřihnut přístup k penězům skrze odměny za křesla ve volbách (o korupci ani nemluvím) pak by se rychle rozpadly. Zároveň také by značně opadly masové mediální kampaně - nikdo by na to stranám nepůjčil protože návratnost takové půjčky by byla více než pochybná.

Lidé si stěžují na to, že nemají koho volit, že jsou tam samí zloději, podvodníci a tuneláři. Slyším spoustu vrčivého mumlání o revoluci - a tentokrát ne sametové. Je ve vzduchu cítit jak jsou lidi nasraní. Na jejich problém je ale jednoduché řešení v rámci existujících demokratických pravidel v naší zemi - nevolit ty, které tam nechceme vidět. Nehrát jejich hru na buť já nebo on ale sledovat vše co je v nabídce.
S_TEJK --- 12:25:09 17.6.2011
LALINA --- 11:00:08 17.6.2011
SEBEL: už jsem psala v klubu o stávce, jak na to... lidi tam budou pořád ti špatní, leší nemáme a pokud jo, do politiky se nehrnou.A i to lepší v politice zblbnou. Ve světě, kdy peníze a moc jsou nejvýše ceneny, je to příliš velké pokušení, než aby nepodlehli. Cesta je jiná, vyhazovat a vyhatzovat. nebát se použít silnější metody.. svojí podělaností jsme si vychovali vlác´dce tak, že s nima nepohne skoro nic a nejaký legální a slušný nástroje oni umí zpracovat beze škod pro sebe. prostě vyhodit a vyhodit, jedny, druíé, třetí... dokud nepochopí, že se musej začít chovat jinak. My tady demokracii nemáme, je to nepovedený děcko, který je potřeba piplat a vychovávat.... doslova. Dá to práci, ale jinak to nejde.... jinak se můžeme s demokracií rozloučit..
SEBEL --- 10:51:51 17.6.2011
LALINA: Fuj vládě, stop reformám neřeší problémy našeho státu. Většině lidí se nelíbí, jak stát funguje a co politici na špičce dělají, ale jak to vyřešit? Morálka je tak nízko, že udělat defenestraci a svrhnout vládu vyřeší jen to, že se udělá kolečko a budou tam ti samí nebo jiní vynalézaví čecháčci nechtějící něco změnit, ale urvat si svůj kousek medvěda. Ti co mají morálku a chtěli by něco změnit nemají na politiku žaludek.

Protest je fajn, ale musíš vědět za co protestuješ a co chceš protestem dosáhnout a jak věci změnit. Pokud jen protestuješ a nepřineseš jiný argument než negaci nabízeného popřípadě řešení problému, je protest zbytečný.

(můj argument s právem na protest byl přehnaný :-)
LALINA --- 10:16:27 17.6.2011
SEBEL: tohle samozřejmě NENÍ pravda. Lidi si platí aparát, lidí, kteří mají v popisu práce vymyslet něco opravdu dobrýho a kvalitního, Nejsou povinni to dělat za ně.
Jsou ale povinni se ozvat, jestliže jejich zaměstnanci na ministerstvech dělají svoji práci MIZERNĚ
S_TEJK --- 9:17:17 17.6.2011
Podporujeme dnešní protest a stávku

od uživatele Ceny Velkého bratra ČR dne 16. červen 2011 v 8:52


Iuridicum Remedium se formálně připojuje ke čtvrtečnímu protestu proti necitlivým „asociálním“ reformám, které nejsou postaveny na sociálním dialogu, nevycházejí z reálné sociální situace v České Republice a pro řadu našich klientů, kteří patří mezi sociálně slabé, budou mít závažné dopady na jejich životní úroveň.

Iuridicum Remedium zároveň podporuje právo odborářů i jednotlivých občanů na protest.

Toto vyjádření není podporou odborů samotných, v této věci zůstává IuRe apolitickou organizací tak, jak je uvedeno ve stanovách organizace.

http://www.facebook.com/notes/ceny-velkého-bratra-čr/podporujeme-dnešní-protest-a-stávku/224855094200271
S_TEJK --- 8:11:59 17.6.2011
Jak ovlivní stávka osud vlády premiéra Petra Nečase - Aktuálně.cz
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=704213&sym-ok=10489#anketa-10489
S_TEJK --- 7:24:41 17.6.2011
OTZ --- 14:30:30 16.6.2011
CISLO42: Konečně rozumný slovo, díky. Ty aspoň víš, co píšeš, někdo jenom píše, co ví.
KOUTLOSH --- 12:03:39 16.6.2011
CISLO42: To jsi se vyjádřil k první, nejméně důležité části mého postu ;)
CISLO42 --- 11:04:36 16.6.2011
Respektive Gajda spolupracoval, ale bylo to složitější... Zbytečné rozvádět, OT.
CISLO42 --- 11:03:55 16.6.2011
KOUTLOSH: to propojení NSDAP s pravicí je jednoduché a je to častý omyl - dělníky lákala názvem a programem na levici, ale když se dostala k moci, nepřišla rovnost, svoboda a bratrství, ale nastolila pravicový autoritativní režim jen pro vyvolenou část národa. Proto se taky tak snadno dokázala spojit s italskými pravicovými fašisty. Nebo českými, z nichž část s nácky pro svoje národní cítění nespolupracovala (Gajda), ale část k nim v klidu přešla.